Jump to content

Router?

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

Ta reda på vilken port cs samt programmet du skickar med kör med för port. Sen går du in i routern letar dig fram till port-forwardningen och sen bör deti nte vara så svårt. Brukar ju tillomed stå har jag för mig om hur man gör. Man skriver in porten och sen vilken ip den ska gå till i det interna nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In på 192.168.0.1 o skriv in Admin när du loggar in o klickar enter. Gör sen som Urkas sa typ (på Advanced) . Har för mig att standardporten Half-Life använder när man skapar listen är 27015.

*edit

Det går segt att skicka/ta emot saker med DI604 över MSN Messenger, vette fan vilken port man ska öppna för de (om man alls ska öppna nån).

Jag har iofs DI604 och inte +, om de nu är nån skillnad när de gäller de här.

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In på 192.168.0.1 o skriv in Admin när du loggar in o klickar enter. Gör sen som Urkas sa typ (på Advanced) . Har för mig att standardporten Half-Life använder när man skapar listen är 27015.

*edit

Det går segt att skicka/ta emot saker med DI604 över MSN Messenger, vette fan vilken port man ska öppna för de (om man alls ska öppna nån).

Jag har iofs DI604 och inte +, om de nu är nån skillnad när de gäller de här.

Finns det nåt standardlösenord/användarnamn där. Jag tvivlar på att nån har ändrat och jag hittar inte papprena.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor