Kiedis Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Är bara lite nyfiken på vad man har gjort dom? varje gång man åker igenom deras område så skjuter dom på en...varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Den där tanten sa väll nått om att hon aldrig ville se Tommy igen? Eller nått sa hon iaf. Har också funderat på det där, till jag spelade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det beror väl på att man oftast i något uppdrag gjort något mindre snällt mot de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det beror väl på att man oftast i något uppdrag gjort något mindre snällt mot de? Hmm.. ja, som att t ex spränga deras lilla knark fabrik o det? och att jobba med haiternas fiende (Cubans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jo jag tänkte också på det (när man spränger fabriken) men o andra sidan så har man ju gjort uppdrag för Haitians mot cubans också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag tror de börjar skjuta ( haitians) när man spränger knarkfabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Mmm.. men när jag körde Rampage, så blev det typ hela tiden Cubans som man skulle "spöa". men dom är inte sura på mig för det.. hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts