Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Jag hoppas att detta är nytt! Jag har inte sett den nämnas på GTAsaten iallafall! Recruit Anyone (Rocket Launcher): Recruits get a rocket launcher if they don't already have a weapon. R2 R2 R2 X L2 L1 R2 L1 ner X Hehe, måste kolla om det funkar när jag kommer hem! Fett att springa omgring med ett gäng beväpnade med raketgevär! Snacka om att man kan gå lös på stan... Redigerad 16 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hahaha det funkade, rekryterade just ett gäng gammla kärringar så nu springer vi omkring och spränger saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 AAA funka det! Fan jag vill oxå prova!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts