Jump to content

Jag Har Löst Gym Buggen!

Recommended Posts

Tja alla som hatar gym buggen, jag har här en 'step by step' lista av vad du ska göra för att bli av med denna bugg!!

1.Titta på Gantons gym om det går och träna,går det inte så gå till cluckin' bell runt hörnet typ.

2.Ät 2st Sallad meny och 2st av den största burgare menyn(kommer inte ihåg namnet)

3.gå till ditt hus i Ganton och spara, vänta i ca:10sekunder innan du sparar igen, sen gå upp och byt till andra kläder(bara för att det tar tid) eller vänta i 1 minut

innan du sparar för 3:dje gången...tänk på att när du har sparat klart så MÅSTE

Klockan vara över 00:00, så även om du måste spara en 4:de gång för att den ska bli över 00:00 så gör det....

PS.när jag säger att den måste vara över 00:00 så menar jag t.ex. 02:54..så det spelar ingen roll igentlingen bara du inte går till gymmet samma dygn som det inte gick första gången

//G-Gang

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
För mig med , men du måste också byta boxers och spara sen 6 gånger i the Jonhsons hus :o

YIPPI!.....jag ser mig själv som en hjälte nu ^_^

JAG, bara JAG Har löst den hittills jobbigaste buggen :)

e det bara jag som tycker att hultan borde pinna denna topic, det e ju trots allt

många som behöver hjälp med denna bugg!...och om hultan pinnar denna så kommer den att finnas på ett ställe hela tiden ^_^

Redigerad av g-gang
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YIPPI!.....jag ser mig själv som en hjälte nu :huh:

JAG, bara JAG Har löst den hittills jobbigaste buggen B)

Heeh, Tror inte att hultan pinnar den....

För LÄNGE sedan fanns det sånna här step by step "listor" på vanliga gtasidor...

Men whatever...

-_-

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis som alla andra drabbats av gym-buggen. Testade metoden "starvation" på den rekommenderade sidan. Funkade den? Nope. Men helt plötsligt så kunde jag träna igen, utan att ha gjort något flummigt som att käka en viss portion mat vid en viss tid på dygnet. Tycker inte att man ska överdriva betydelsen av alla dessa "step by step", tror att det helt enkelt löser sig självt efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis som alla andra drabbats av gym-buggen. Testade metoden "starvation" på den rekommenderade sidan. Funkade den? Nope. Men helt plötsligt så kunde jag träna igen, utan att ha gjort något flummigt som att käka en viss portion mat vid en viss tid på dygnet. Tycker inte att man ska överdriva betydelsen av alla dessa "step by step", tror att det helt enkelt löser sig självt efter ett tag.

Håller med till 100%!...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja alla som hatar gym buggen, jag har här en 'step by step' lista av vad du ska göra för att bli av med denna bugg!!

1.Titta på Gantons gym om det går och träna,går det inte så gå till cluckin' bell runt hörnet typ.

2.Ät 2st Sallad meny och 2st av den största burgare menyn(kommer inte ihåg namnet)

3.gå till ditt hus i Ganton och spara, vänta i ca:10sekunder innan du sparar igen, sen gå upp och byt till andra kläder(bara för att det tar tid) eller vänta i 1 minut

Klockan vara över 00:00, så även om du måste spara en 4:de gång för att den ska bli över 00:00 så gör det....

PS.när jag säger att den måste vara över 00:00 så menar jag t.ex. 02:54..så det spelar ingen roll igentlingen bara du inte går till gymmet samma dygn som det inte gick första gången

//G-Gang

Orka utföra det bara för att få träna...Så hämst e de inte att bli lite smal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka utföra det bara för att få träna...Så hämst e de inte att bli lite smal.

Jag känner att jag skulle kunna försöka träna lite... jag har fullt i tjockhet... börjar bli lite jobbigt.. (har nyss gjort 100% med Barbara, därför blev jag fet) ;P

edit: jag tror inte att någon egetligen har hittat någon lösning... jag tror däremot att ni som har "hittat en lösning" har prövat massa saker och sagt att det funkar när det egentligen bara är tiden som har fixat allt av sig själv..

Tack o gonatt

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

//G-Gang

Hur lyckades du komma på allt detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...