Shady_4_life Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Tja alla som hatar gym buggen, jag har här en 'step by step' lista av vad du ska göra för att bli av med denna bugg!! 1.Titta på Gantons gym om det går och träna,går det inte så gå till cluckin' bell runt hörnet typ. 2.Ät 2st Sallad meny och 2st av den största burgare menyn(kommer inte ihåg namnet) 3.gå till ditt hus i Ganton och spara, vänta i ca:10sekunder innan du sparar igen, sen gå upp och byt till andra kläder(bara för att det tar tid) eller vänta i 1 minut innan du sparar för 3:dje gången...tänk på att när du har sparat klart så MÅSTE Klockan vara över 00:00, så även om du måste spara en 4:de gång för att den ska bli över 00:00 så gör det.... PS.när jag säger att den måste vara över 00:00 så menar jag t.ex. 02:54..så det spelar ingen roll igentlingen bara du inte går till gymmet samma dygn som det inte gick första gången //G-Gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Härligt, bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Fungerar det så är det ju toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurre Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 I den kilstrade tråden så finns det ju en länk till en sida där det står hur man gör för att fixa det. Dessutom behöver man ju bara byta kläder en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 I den kilstrade tråden så finns det ju en länk till en sida där det står hur man gör för att fixa det. Dessutom behöver man ju bara byta kläder en gång. Att bara byta kläder räckte inte för att få bort buggen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurre Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det gjorde det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 För mig med , men du måste också byta boxers och spara sen 6 gånger i the Jonhsons hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) För mig med , men du måste också byta boxers och spara sen 6 gånger i the Jonhsons hus YIPPI!.....jag ser mig själv som en hjälte nu JAG, bara JAG Har löst den hittills jobbigaste buggen e det bara jag som tycker att hultan borde pinna denna topic, det e ju trots allt många som behöver hjälp med denna bugg!...och om hultan pinnar denna så kommer den att finnas på ett ställe hela tiden Redigerad 17 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Annars kan man bara gå till LV:s gym.Om dom andra inte funkar går man bara dit så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) YIPPI!.....jag ser mig själv som en hjälte nu JAG, bara JAG Har löst den hittills jobbigaste buggen Heeh, Tror inte att hultan pinnar den.... För LÄNGE sedan fanns det sånna här step by step "listor" på vanliga gtasidor... Men whatever... Redigerad 17 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kool-Aid Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Har precis som alla andra drabbats av gym-buggen. Testade metoden "starvation" på den rekommenderade sidan. Funkade den? Nope. Men helt plötsligt så kunde jag träna igen, utan att ha gjort något flummigt som att käka en viss portion mat vid en viss tid på dygnet. Tycker inte att man ska överdriva betydelsen av alla dessa "step by step", tror att det helt enkelt löser sig självt efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Har precis som alla andra drabbats av gym-buggen. Testade metoden "starvation" på den rekommenderade sidan. Funkade den? Nope. Men helt plötsligt så kunde jag träna igen, utan att ha gjort något flummigt som att käka en viss portion mat vid en viss tid på dygnet. Tycker inte att man ska överdriva betydelsen av alla dessa "step by step", tror att det helt enkelt löser sig självt efter ett tag. Håller med till 100%!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ja postade orsaken till buggen så man ens slipper ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Tja alla som hatar gym buggen, jag har här en 'step by step' lista av vad du ska göra för att bli av med denna bugg!! 1.Titta på Gantons gym om det går och träna,går det inte så gå till cluckin' bell runt hörnet typ. 2.Ät 2st Sallad meny och 2st av den största burgare menyn(kommer inte ihåg namnet) 3.gå till ditt hus i Ganton och spara, vänta i ca:10sekunder innan du sparar igen, sen gå upp och byt till andra kläder(bara för att det tar tid) eller vänta i 1 minut innan du sparar för 3:dje gången...tänk på att när du har sparat klart så MÅSTE Klockan vara över 00:00, så även om du måste spara en 4:de gång för att den ska bli över 00:00 så gör det.... PS.när jag säger att den måste vara över 00:00 så menar jag t.ex. 02:54..så det spelar ingen roll igentlingen bara du inte går till gymmet samma dygn som det inte gick första gången //G-Gang Orka utföra det bara för att få träna...Så hämst e de inte att bli lite smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Orka utföra det bara för att få träna...Så hämst e de inte att bli lite smal. Själv skulle jag lungt kunna göra det där för att kunna träna igen, men för de som inte orkar så finns ju "fullt i muskler koden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Orka utföra det bara för att få träna...Så hämst e de inte att bli lite smal. Jag känner att jag skulle kunna försöka träna lite... jag har fullt i tjockhet... börjar bli lite jobbigt.. (har nyss gjort 100% med Barbara, därför blev jag fet) edit: jag tror inte att någon egetligen har hittat någon lösning... jag tror däremot att ni som har "hittat en lösning" har prövat massa saker och sagt att det funkar när det egentligen bara är tiden som har fixat allt av sig själv.. Tack o gonatt Redigerad 21 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tja alla som hatar gym buggen, jag har här en 'step by step' lista av vad du ska göra för att bli av med denna bugg!! 1.Titta på Gantons gym om det går och träna,går det inte så gå till cluckin' bell runt hörnet typ. 2.Ät 2st Sallad meny och 2st av den största burgare menyn(kommer inte ihåg namnet) 3.gå till ditt hus i Ganton och spara, vänta i ca:10sekunder innan du sparar igen, sen gå upp och byt till andra kläder(bara för att det tar tid) eller vänta i 1 minut innan du sparar för 3:dje gången...tänk på att när du har sparat klart så MÅSTE Klockan vara över 00:00, så även om du måste spara en 4:de gång för att den ska bli över 00:00 så gör det.... PS.när jag säger att den måste vara över 00:00 så menar jag t.ex. 02:54..så det spelar ingen roll igentlingen bara du inte går till gymmet samma dygn som det inte gick första gången //G-Gang Hur lyckades du komma på allt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vadå för bugg vad händer då egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vadå för bugg vad händer då egentligen?? En bugg som gör att man inte kan träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Irriterande!...Jag är ändå alltid fet med min gubbe...Men ska träna upp han till ett triathlonlopp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts