Hummler Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När jag kopplar in min mp3 till datan så händer ingeting alls, datan fattar inte att jag har kopplat in den så jag kan inte lägga in fler låtar på den. Vet någon hur jag löser detta problemet så är jag tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Börja först med att skriva en vettig topic-titel. Sen testar du att sätta in mp3spelaren i datorn istället. Sen bör du antingen sätta igång mp3spelaren eller installera drivrutiner, så bör det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Iofs har jag redan gjort allt det, förutom att ha ändrat topic titeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Sladden sitter i? USB-porten funkar? Annars kan du testa i en annan dator. Funkar det så är det nåt miffo med din dator. Funkar det inte så köper du ny mp3spelare. Mer än såhär kan jag nog inte hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vilken mp3 spelare har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vilken mp3 spelare har du? Nån fattig sate, Mpman MP-FUB26 @Urkas: Allt i datorn funkar men jag får prova i nån annan data ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ok, det är inte så att du glömt instalera drivrutiner eller något sådant?, hade lite problem med min iPod innan, hjälpte att instalera om Drivrutinerna oh iTunes samt att använda en annan firewire port. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag har installerat drivrutiner som behövs men jag tror att det är datorn som är cp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kolla i "Den här datorn" se om din mp3-spelare "finns" där. Om den gör det så lägg bara in låtarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Var fick du drivrutinerna ifrån? Ibland kan de vara dom som jävlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 @ Mr.M: Inget finns på den här datorn.. det är det jag märkte först av allt, att det inte kom upp där @Siana: Jag fixa drivrutinerna från Windows update senast förra veckan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det beror på hur den fungerar.. Extern Hårdisk??? Isåfall så borde den komma fram som en i "Den här datorn" när du kopplar in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts