VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) OMG. Kolla reklamen på SVT1 asså. -Ni är 6. Men ni kommer bli fler. -Woow. -Yeah. Där rök maten. -Ska vi bo iren här röran? -Kanske är dags att städa upp lite. Asså fy f*n vad dåligt det låter. Måste se det. Det värkar typ som Fixat. "teleporterar dit en vuxen". Lol Redigerad 15 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En jag knner ska vara med i det programmet! Dom hotade att kasta ut henne (vet inte om dom gjorde det! ) för att honm var FÖR energisk! Hon har en sjukdom BTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vill du se barn som leker vuxna, så kolla ut på gatan, fullt med 14isar. Stackars land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Såna som du? (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Såna som du? (skämt) Nej, jag är raka motsatsen. *icke skämt* Carolus är en 14is! Kolla på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Cortez kan du inet bara sluta försöka få bråk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nej, jag är raka motsatsen. *icke skämt* Carolus är en 14is! Kolla på honom! Carlous är ingen fjortis, och varför skulle han vara det? För att han köper dyra kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Carlous är ingen fjortis, och varför skulle han vara det? För att han köper dyra kläder? Nej, han är det genom sitt beteénde som han visat upp i PM. Som ni inte sett. Han beter sig som en skithög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Och hur beter sig en skithög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vill du se barn som leker vuxna, så kolla ut på gatan, fullt med 14isar. Stackars land. Okey. Fast jag har ingen chans att hitta nån här i llilla Foppaland,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Och hur beter sig en skithög? Ja okej då ska vi se här... Kallade mig "mongo" utan anledning. Kallade mig "horunge" utan anledning. Vill du ha mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Så kan du också bete dig ibland Redigerad 15 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Kariya skit i han alla vet hur han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Och hur beter sig en skithög? Jaa, du vet. Dom ligger oftast i toaletten och stinker som f*n. Jaja, on-topic. Min syrra var sketnära på att få komma med i den där skiten, men morsan sa att vi inte ville vara med på TV. Då sket dom i det.. EDIT: Min 300:e post! Redigerad 16 mars, 2005 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Cortez kan du inet bara sluta försöka få bråk? Håller med till 100%!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) En jag känner säger att han skulle varit med men det var någonting så han blev inte med Tycker inte ni att ni är lite omogna som bråkar för ingenting? Redigerad 16 mars, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 En jag känner säger att han skulle varit med men det var någonting så han blev inte med Tycker inte ni att ni är lite omogna som bråkar för ingenting? .jag vet håll er till topicen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Cortez: snart är hela sverige fjortisar. Först sa du att det var sådana som köper dyra kläder, men nu är det tydligen sådana som är dumma också. Snart är väl alla förutom den lilla ängeln Cortez fjortisar. Stackars dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Cortez: snart är hela sverige fjortisar. Först sa du att det var sådana som köper dyra kläder, men nu är det tydligen sådana som är dumma också. Snart är väl alla förutom den lilla ängeln Cortez fjortisar. Stackars dig då. Han tyckte att de som köpte nya Mp3 spelare också var fjortisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kom igen återgå till topic för fan om ni vill bråka starta en annan topic... Wild Kidz verkar helt jävla sjukt... Det här är ett litet steg för att få ner dokusåpor till barnaålder... Mobbingteve iofs kul men det kan ju skada personer. Hela saken känns jävligt krystad och namnet Wild Kidz känns som det fånigaste namnet dom kunde komma på. Varför kan barn inte underhålla sig på normal sätt? Spela Tv-spel, spela fotboll, bygga lego whatever måste man ha något fånigt program som säker kostar massor av pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts