ZliPp Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 God dag! Började spela ett ganska rolig flash spel idag. Det går ut på att man ska försvara sitt slott, sen när man har klarat ett lv så får man pengar och då kan man köpa saker till slottet... Det kommer först några streck-gubbar och då tar man mus-pilen på dom och kastar iväg dom(skoj ) Sen vi lv 10 blir det ganska svårt när dom börjar komma 5-10st per gg! defend your castle!Skriv gärna hur långt ni kommit och hur många ni dödat! Själv ska jag försöka lite i morrn orkar inte mer idag... (Om ni undar varför de står: För er som har tråkigt eller vill... så tänke de stå: För er som har tråkigt eller vill mörda några sträck gubbar men det skulle bli lite långt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jo, defend your castle är skoj. Det lättaste sättet att döda dem är att ta tag i dem, lyft dem högt upp sen banka dem i marken. Fast innan de nuddar marken ska man släppa musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Rätt sköj. Diggar gubbarnas läten när dom kastas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Var lite småkul. Spelade en liten stund, men nu orkar jag inte mer idag. Dödade 52 st och är nykommen till Level 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Kom till lv12 och dödade 742. Det är nästan helt omöjligt från lv10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Kommit till runt lvl 25-30...sen slutade jag...det blir aldrig riktigt svårt när man har mana poolen...lite småkul ett tag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 det blir aldrig riktigt svårt när man har mana poolen... Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det här är väl gammalt, eller? Fast det kanske är version fem... aja, ska testa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Rätt så gammalt ja. Har vetat att det finns sen typ 2003 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Nån som har nån aning om hur man ska göra med jätten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Level 14, sen orkade jag inte mer. De enda gubbarna jag har fått att funka är archers. Hur gör man med de andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hamsterpaj Carp! Gammalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hamsterpaj Carp! Gammalt! Spelar väl ingen roll om det är gammalt eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Spelar väl ingen roll om det är gammalt eller inte Nepp,det har du rätt i... men jag spelade det för 2 år sen.. så.. hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vart kul efter ett tag.. vad gör alla saker som man kan köpa? Exempel templet, poolen, work shop m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) .kom till level 14.. kom ju massa jävla jättar där det började inte bli svårt förrän på level 13.. Redigerad 16 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Är på level 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tröttnade efter lvl 12, hade manapool så det var för lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Är på lever 12 eller 13 nu tror jag. Jag har köpt mana polen. Endast den När jag köpte den kom en gul flagga. Vad ska jag göra med den? Jag ser ingen pool. Det blev inte enklare alls. HELP ME. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vet nu hur det funkar, Men jag fattar inte hur man använder dom när man gätt dom sin possition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts