Emmet Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hej knapade in "flygande båtar" kåden i dag och märkte att båtarna är precis som bilarna, dom flyger så länge man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Hej knapade in "flygande båtar" kåden i dag och märkte att båtarna är precis som bilarna, dom flyger så länge man vill. Vad är koden? Edit: hittade den. Flaying Boats, R2, Circle, Up, L1, Right, R1, Right, Up, Square, Triangle Redigerad 15 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag vet inte om detta räknas som offtopic men men... Jag provade den andra koden: Flygande bilar, åkte med gocarten, Sjuuuukt balll!!! Måste provas. Sen andra tippset: Ta en bil med nitro oja jarnet vad det går snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag provade den andra koden: Flygande bilar, åkte med gocarten, Sjuuuukt balll!!! Måste provas. Sen andra tippset: Ta en bil med nitro oja jarnet vad det går snabbt!!! Lånar också tråden lite. Hoppa på ett Unique Stunt hopp, det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ha koden "flygande bilar" på, och hoppa på tex. en ramp?! Coolt, det ska jag pröva imorgon! Tack för tippset. Har jag inte ens tänkt på! Måst ju få en javla fart för att inte snacka om höjd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ha koden "flygande bilar" på, och hoppa på tex. en ramp?! Coolt, det ska jag pröva imorgon! Tack för tippset. Har jag inte ens tänkt på! Måst ju få en javla fart för att inte snacka om höjd!!! Det måste vara unique stunt hopp för då blir det en sån här kameravinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Coll, det ska jag prova! Det finns ett sånt hopp där man moddar sin bil i SF, nära lyftkranen har jag för mig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Coll, det ska jag prova! Det finns ett sånt hopp där man moddar sin bil i SF, nära lyftkranen har jag för mig!? Japp, det finns ett Unique Stunt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Coll, det ska jag prova! Det finns ett sånt hopp där man moddar sin bil i SF, nära lyftkranen har jag för mig!? Men pröva det vid Arco Del Oeste du vet plankorna man åker på. Samma hopp som på filmen, du vet han som blev påkörd av ett plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ah, just det! Det ska jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ang. bil fusket, testa köra Quadbiken! Skit ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vet inte om detta räknas som offtopic men men... Jag provade den andra koden: Flygande bilar, åkte med gocarten, Sjuuuukt balll!!! Måste provas. Sen andra tippset: Ta en bil med nitro oja jarnet vad det går snabbt!!! Det går inte snabbare med nitro när man flyger..Ser bara så ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det går inte snabbare med nitro när man flyger..Ser bara så ut Om det SER UT somom det går snabbare, hur vet du då att det inte gör det!? Har du hastighets mätare!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Om det SER UT somom det går snabbare, hur vet du då att det inte gör det!? Har du hastighets mätare!? Fordona får väl inte högre toppfart med nitro utan det är väl enbart accelerationen som ökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ja men när man flyger har man redan toppfart och eftersom accelerationen inte kan öka då går den helt enkelt inte snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Fordona får väl inte högre toppfart med nitro utan det är väl enbart accelerationen som ökar. Ja accelerationen ökar men även farten! När jag kör på en raksträcka med nitro så har iallafall jag en jäääävla fart tills nitron tar slut! Inte bara från start... Kebabkurt: När man kör bil i toppfart o sätter igång nitron så går det snabbare. Varför skulle det då inte gå med flyg!? Har ni inte sett 2fast 2fourblahaa (kan inte stava det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Håller helt med Vice24 här, det är klart det går snabbare med Nitro. Märker man inte det när Nitron tagit slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Håller helt med Vice24 här, det är klart det går snabbare med Nitro. Märker man inte det när Nitron tagit slut. Jo exakt! Okej nu har jag bara prövat en liten stund med flyg men bilar ökar ju denetivt i fart! Den saktar ju ner när nitron är slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ja accelerationen ökar men även farten! När jag kör på en raksträcka med nitro så har iallafall jag en jäääävla fart tills nitron tar slut! Inte bara från start... Kebabkurt: När man kör bil i toppfart o sätter igång nitron så går det snabbare. Varför skulle det då inte gå med flyg!? Har ni inte sett 2fast 2fourblahaa (kan inte stava det) Jo vad jag har hört så ska inte toppfarten förändras vid användning av lustgas. Tycker iof själv att toppfarten blir högre. Jo visst har vi sett 2Fast 2Furious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ja men detta är ju lätt att kolla, bara ta en risig gammal bli som går sakta (för att lättare ha kontroll utan att krocka) kom upp i maxfart o sätt på nitron! Snabbare = Högre max fart! Samma hastighet = bara till för accelerationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts