Blues Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En liten snabb fråga bra, vad betyder "Pixel" på Engelska? Snälla svara fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En liten snabb fråga bra, vad betyder "Pixel" på Engelska? Snälla svara fort! Har du ingen lexikon eller nån vuxen som kan hjälpa dig..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har du ingen lexikon eller nån vuxen som kan hjälpa dig..? Nope, mina föreldrar kan inte, och det finns inte med i mitt lexikon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Översättning av: Pixel Pixel Engelskt uppslagsord pixel Svensk översättning bildpunkt, pixel {på datortekniskt, TV-tekniskt eller fototekniskt} (substantiv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Tack då vet jag! Då kan någon låsa tråden, eftersom den endå saknar betydelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Här har du ett lexikon på internet iaf http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts