samool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Hejsan, det här riktar sig till er som har lite kolla på programmet Flash...Jag håller på att gå igenom en guide men jag har fastnat för jag fattar inte vad dom menar med det här: Take your movieclip and drop it on the main time line of your movie. Give your movieclip the instance name of "scrollclip". Här har ni en länk till själva guiden om ni vill se helheten. Tack på förhand... Redigerad 15 mars, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Gå till windows-->Library, sen klickar du på den där fliken längst till höger. Där finns ditt movieclip, dra den till någon keyframe. Sedan väljer du ditt MC genom att klicka på det och väljer properties--->Instance Name, där skriver du in scrollclip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts