Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Maten försämras varje år , vilket är mycket dåligt eftersom maten var god i 1:an går i 8:an nu och maten är knappt ätlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Maten försämras varje år , vilket är mycket dåligt eftersom maten var god i 1:an går i 8:an nu och maten är knappt ätlig Skulle snarare säga att smaken försämras varje år. Jag har gillat maten varje år. Fast jag tror att jag klagade mest på den i 8:an. Den var nog inte sämre då, man klagade ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Skulle snarare säga att smaken försämras varje år. Jag har gillat maten varje år. Fast jag tror att jag klagade mest på den i 8:an. Den var nog inte sämre då, man klagade ändå. Jo , en maträtt som ja minns var ju något med kött och potatis i nåon gryta det var så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag brukar få god mat oftast. Den godaste maten jag har ätit som massa elever brukar komma till är Vässarö. Dom lagar egen mat + så får man efterrätt på kvällen. Köttfärslimpan var svingod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 BÅTTEN ÄR NÅDD SOM FAN! I min förra skola var det asgod mat, men i min nuvarande suger den K*K! skönt att man får morsans hemlagade käk när man kommer hem! Hon äger på att laga mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Fy fan hatar skolmaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 På min skola (Ytterby skolan i ytterby utan för kungelv) Är maten värre än ko skit (oftast). Om nån går på den skolan kan den posta i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote: The botten is nådd händer flera gånger att jag äter fil och flingor med massor av socker istället... Inte bra i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 ALLA har klagat på skolmaten i ALLA år. I våran skola är den botten, konstiga grytor som man blir avskräckt på bara av att kolla på dom... jävla vuxenmat är vad de är, dom bestället käk till lärarna inte till oss sm går i skolan! crap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 ALLA har klagat på skolmaten i ALLA år. I våran skola är den botten, konstiga grytor som man blir avskräckt på bara av att kolla på dom... jävla vuxenmat är vad de är, dom bestället käk till lärarna inte till oss sm går i skolan! crap Lärarna gillar det inte heller, det är catering firman som bestämer vad vi ska käka, BTW så e de inte vuxen mat, tror inte vuxna är så jätte förtjusta i grytor, däremot passar grytor bra som skol/fängelse/föreläsning/annat där många tar ur samma skål mat så därför är det antagligen det, du kan ju fråga Dejan eller Marianne imorrn om dom gillar maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Lärarna gillar det inte heller, det är catering firman som bestämer vad vi ska käka, BTW så e de inte vuxen mat, tror inte vuxna är så jätte förtjusta i grytor, däremot passar grytor bra som skol/fängelse/föreläsning/annat där många tar ur samma skål mat så därför är det antagligen det, du kan ju fråga Dejan eller Marianne imorrn om dom gillar maten Okej, ingen gillar maten utom sånna som inte ätit på 1 vecka eller som är aspackade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote: Usel botten är nådd Jag hatar verkligen skolmaten!! Jävla mattantkärringar är dem som lagar maten också. En gång gick en mattant fram till mig och frågade varför jag itne tog någon fisk och varför jag bara hade morötter på tallriken. Ja va fan tror dom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Riktigt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Shit, ge mig en PS2:a och några bra spel så kan jag med glädje sitta ett år... Inget livar upp ett CV så som ett omnämnande om en fängelsevistelse. ------- När jag gick i skolan käkade jag aldrig maten iaf. Men jag antar att dne inte var god... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 På min skola hjälper Hotel och Restaurang till att laga maten så den blir ofta varierad och god. Massa olika såser, röror och andra grejer som man inte fattar vad det är finns också alltid borta på vegitariska. Ibland kan det smaka anus men mestadels gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Inte så jättegod men duglig... Jag kan äta den. Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Riktigt gott! Vad går du iu för skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det är en myt att skolmaten är äcklig. Den är helt okej. Man äter för att bli mätt, inte för att den är god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det är en myt att skolmaten är äcklig. Den är helt okej. Man äter för att bli mätt, inte för att den är god. Men jag kan inte äta mig mätt om maken smakar apskit! Tän det själv: Du har gått en skoldag och är lite småhungrig, men det enda som bjuds är krossade aphjärnor! Skulle du äta dig mätt på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du har gått en skoldag och är lite småhungrig, men det enda som bjuds är krossade aphjärnor! Skulle du äta dig mätt på det? Nepp, men vi brukar inte få krossade aphjärnor på våran skola. Eller borde vi ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts