Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Min skola's mat äger... Kanske har nåt att göra med att jag går på en skola med lite elever, och grymma kockar. Älskar maten. Inte för att vara taskig men , är det en bya skola dom brukar ha as god mat? EDIT : Ny sida Redigerad 15 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Inte för att vara taskig men , är det en bya skola dom brukar ha as god mat? EDIT : Ny sida Nopp, skolan ligger 2 mil söder om stockholm. Om du vill kalla det byskola eller inte, är ditt eget val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hmm. Vi får alltid varm mat. Men det ända goda är hamburgare. Taco's. Ursh, Skolans färs smakar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Borta Redigerad 15 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Jadu... Typ onödig post. Admin kan ta bort den om han har lust. Redigerad 15 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Egentligen ska ni gnälla på alla snåla politiker! Det är SJUKT svårt att fixa mat för c:a 350 mäniskor alá 12:- var! Försök fixa en måltid till er familj för den summan! Att den sen är kall eller inte smakar nåt beror på dålig och oengagerad personal! Faen, man ska ju krydda så det smakar lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jadu... Typ onödig post. Admin kan ta bort den om han har lust. Jo ja vet fick hjärnsläpp mins inget för typ 1 min där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag går ej i skola så jag behöver inte dras med maten där, även fast den inte var alltför dålig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote:Inte så god kan vara mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Skolmaten är usel botten är nådd. Idag fick vi hamburgare med torrt kött. mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Våran korv brukar ha en grönbrun nyans bucklig och äcklig som f*n , gör dom ens korven rätt ( ett tag funderade ja på att maila REA ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Våran korv brukar ha en grönbrun nyans bucklig och äcklig som f*n , gör dom ens korven rätt ( ett tag funderade ja på att maila REA ) Ja! maila REA vilken kul idé, det ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag tycker det inte är något större fel på skolmaten. Känns som bra och nyttig mat, men inte alltför fin. Det kan ju se lite äckligt ut ibland, men smakar oftast dugligt. Varför flyttar ni inte tråden? Jag har iaf sett KalleR och funnylin under inloggade. Krävs det en GTA SA mod för att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag tycker det inte är något större fel på skolmaten. Känns som bra och nyttig mat, men inte alltför fin. Det kan ju se lite äckligt ut ibland, men smakar oftast dugligt. Varför flyttar ni inte tråden? Jag har iaf sett KalleR och funnylin under inloggade. Krävs det en GTA SA mod för att göra det? De har varit inloggade ända sen ja gjorde topicen mycket märkligt Första gången du skriver i en av mina topicar efter du vet vad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote, hmm va stog dt nu igen, de som va näst längst ner iaf ibörjan när jag började i skolan (första terminen i skolans historia nyöppnad) då var maten helt perfekt, typ riktiga kockar som lagade god mat, glass och vodkamarinerade (heter det så?) jordgubbar en gång i veckan, nu har vi nån dålig catering firma som har inställningen att allting passqar bra som gryta (vi käka "Pizza gryta" för nån vecka sen ) kanske nångång i månaden det inte står "gryta" på menyn, men nu ska skolan ändra på det, vi har fixat några som ska åka runt till andra kunskapsskolor och se om maten är lika dålig där. Går rykten om att eftersom fruängen ligger längst bort från catering företaget får vi kallast och konstigast mat . Aja jag bryr mig inte så mkt, käkar på Grillkiosken minst 3 ggr i veckan (oftast alla dagar) respekt till den som orkar läsa allt detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote, hmm va stog dt nu igen, de som va näst längst ner iaf ibörjan när jag började i skolan (första terminen i skolans historia nyöppnad) då var maten helt perfekt, typ riktiga kockar som lagade god mat, glass och vodkamarinerade (heter det så?) jordgubbar en gång i veckan, nu har vi nån dålig catering firma som har inställningen att allting passqar bra som gryta (vi käka "Pizza gryta" för nån vecka sen ) kanske nångång i månaden det inte står "gryta" på menyn, men nu ska skolan ändra på det, vi har fixat några som ska åka runt till andra kunskapsskolor och se om maten är lika dålig där. Går rykten om att eftersom fruängen ligger längst bort från catering företaget får vi kallast och konstigast mat . Aja jag bryr mig inte så mkt, käkar på Grillkiosken minst 3 ggr i veckan (oftast alla dagar) respekt till den som orkar läsa allt detta Tack tack, ännu mer respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote, hmm va stog dt nu igen, de som va näst längst ner iaf ibörjan när jag började i skolan (första terminen i skolans historia nyöppnad) då var maten helt perfekt, typ riktiga kockar som lagade god mat, glass och vodkamarinerade (heter det så?) jordgubbar en gång i veckan, nu har vi nån dålig catering firma som har inställningen att allting passqar bra som gryta (vi käka "Pizza gryta" för nån vecka sen ) kanske nångång i månaden det inte står "gryta" på menyn, men nu ska skolan ändra på det, vi har fixat några som ska åka runt till andra kunskapsskolor och se om maten är lika dålig där. Går rykten om att eftersom fruängen ligger längst bort från catering företaget får vi kallast och konstigast mat . Aja jag bryr mig inte så mkt, käkar på Grillkiosken minst 3 ggr i veckan (oftast alla dagar) respekt till den som orkar läsa allt detta Läst 2 gånger = Respekt x2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Första gången du skriver i en av mina topicar efter du vet vad.. Nej, ärligt talat så vet jag inte. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nej, ärligt talat så vet jag inte. Vad menar du? Det var ju mig du blockade :'( , så du minns inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det var ju mig du blockade :'( , så du minns inte det? Jaså det var du... Nu skriver vi pm istället för att använda denna tråd i fortsättningen. Så inga mer frågor som inte rör topicen nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts