Jump to content

Skolmaten

Stevex
 Share

vad tycker du om skolmaten  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Min skola's mat äger...

Kanske har nåt att göra med att jag går på en skola med lite elever, och grymma kockar. Älskar maten.

Inte för att vara taskig men ;) , är det en bya skola dom brukar ha as god mat?

EDIT : Ny sida >_<

Redigerad av zItE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Egentligen ska ni gnälla på alla snåla politiker! Det är SJUKT svårt att fixa mat för c:a 350 mäniskor alá 12:- var!

Försök fixa en måltid till er familj för den summan! Att den sen är kall eller inte smakar nåt beror på dålig och oengagerad personal!

Faen, man ska ju krydda så det smakar lite!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det inte är något större fel på skolmaten. Känns som bra och nyttig mat, men inte alltför fin. Det kan ju se lite äckligt ut ibland, men smakar oftast dugligt.

Varför flyttar ni inte tråden? Jag har iaf sett KalleR och funnylin under inloggade. Krävs det en GTA SA mod för att göra det?

De har varit inloggade ända sen ja gjorde topicen mycket märkligt

Första gången du skriver i en av mina topicar efter du vet vad.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote, hmm va stog dt nu igen, de som va näst längst ner iaf ^_^

ibörjan när jag började i skolan (första terminen i skolans historia ;) nyöppnad) då var maten helt perfekt, typ riktiga kockar som lagade god mat, glass och vodkamarinerade (heter det så?) jordgubbar en gång i veckan, nu har vi nån dålig catering firma som har inställningen att allting passqar bra som gryta (vi käka "Pizza gryta" för nån vecka sen -_- ) kanske nångång i månaden det inte står "gryta" på menyn, men nu ska skolan ändra på det, vi har fixat några som ska åka runt till andra kunskapsskolor och se om maten är lika dålig där. Går rykten om att eftersom fruängen ligger längst bort från catering företaget får vi kallast och konstigast mat >_< .

Aja jag bryr mig inte så mkt, käkar på Grillkiosken minst 3 ggr i veckan (oftast alla dagar)

respekt till den som orkar läsa allt detta >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ibörjan när jag började i skolan (första terminen i skolans historia ;) nyöppnad) då var maten helt perfekt, typ riktiga kockar som lagade god mat, glass och vodkamarinerade (heter det så?) jordgubbar en gång i veckan, nu har vi nån dålig catering firma som har inställningen att allting passqar bra som gryta (vi käka "Pizza gryta" för nån vecka sen -_- ) kanske nångång i månaden det inte står "gryta" på menyn, men nu ska skolan ändra på det, vi har fixat några som ska åka runt till andra kunskapsskolor och se om maten är lika dålig där. Går rykten om att eftersom fruängen ligger längst bort från catering företaget får vi kallast och konstigast mat >_< .

Aja jag bryr mig inte så mkt, käkar på Grillkiosken minst 3 ggr i veckan (oftast alla dagar)

Tack tack, ännu mer respekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läst 2 gånger = Respekt x2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor