Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Ja Votar : Usel botten är nådd Oh vart hel fel den ska vara i allmänt!! Redigerad 15 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Du har inte postat den här i lite fel forum? Det som är sjukt är att jag har hört att dom som sitter i fängelse får en tallrik som kostar mycket mer än en tallrik kostar i skolan. Så dom som sitter i fängelse får bättre mat än eleverna, någon som kan bekräfta det jag hört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja Votar : Usel botten är nådd Oh vart hel fel den ska vara i allmänt!! Hmm, ja ett misstag kan ju alla göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Du har inte postat den här i lite fel forum? Det som är sjukt är att jag har hört att dom som sitter i fängelse får en tallrik som kostar mycket mer än en tallrik kostar i skolan. Så dom som sitter i fängelse får bättre mat än eleverna, någon som kan bekräfta det jag hört? Jepp deras mat är säkert varm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Du har inte postat den här i lite fel forum? Det som är sjukt är att jag har hört att dom som sitter i fängelse får en tallrik som kostar mycket mer än en tallrik kostar i skolan. Så dom som sitter i fängelse får bättre mat än eleverna, någon som kan bekräfta det jag hört? Jag kan bekräfta att det inte stämmer att de får EN talrik som kostar mer! Jag jobbar som kock och min kompis jobbade på anstalten i Malmö. De har TRE st olika rätter att välja mellan istället för en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote: Inte så god kan vara mycket bättre Maten på min skola är rätt okej. Helt ätligt. Den var iaf mycket mycket värre på min gamla skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote: Inte så god, kan vara mycket bättre. Vissa saker är gott, andra saker är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Tror ingen kommer rösta på : Så god så ja nästan tar hem och äter Redigerad 15 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 På min förra skola var det bra mycket bättre mat än vad det är på min nuvarande skola. För många dagar som man knappt kan äta nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Den maten jag har i skolan är faktiskt helt OK den är iallafall varm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Den maten jag har i skolan är faktiskt helt OK den är iallafall varm!! Varm mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jo varm skolmat verkar vara rätt så ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jo varm skolmat verkar vara rätt så ovanligt. Jepp , men vi får varm mat en gång var tredje vecka ( Vi fick det igår ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Fel Forum,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag kan bekräfta att det inte stämmer att de får EN talrik som kostar mer! Jag jobbar som kock och min kompis jobbade på anstalten i Malmö. De har TRE st olika rätter att välja mellan istället för en. Okej, det jag menade är att maten kostar mer per huvud för dom än för eleverna. För det är väl så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Redigerad 15 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Oh vart hel fel den ska vara i allmänt!! Läs innan du postar nästa gång Ja vi vet att det är fel Hr. Forumpolis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Okej, det jag menade är att maten kostar mer per huvud för dom än för eleverna. För det är väl så? 3 Rätter!? Alla gånger! För att inte snacka om att du kan studera och utbilda dig utan studielån... Ha tillgång tll tvspel på häktet... Shit, ge mig en PS2:a och några bra spel så kan jag med glädje sitta ett år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Min skola's mat äger... Kanske har nåt att göra med att jag går på en skola med lite elever, och grymma kockar. Älskar maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 3 Rätter!? Alla gånger! För att inte snacka om att du kan studera och utbilda dig utan studielån... Ha tillgång tll tvspel på häktet... Shit, ge mig en PS2:a och några bra spel så kan jag med glädje sitta ett år... OKej, det är ju sjukt, det borde ju vara tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts