tommy vercetti Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 alla ni som läser detta... skulle ni vilja skriva alla buggar som ni har sett i spelet så andra kan se det också..... och kan man klara 100% även om man har fuskat med armorkoden..... jag har hittils klarat 68% av vice city.......... hoppas ni skriver något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 alla ni som läser detta... skulle ni vilja skriva alla buggar som ni har sett i spelet så andra kan se det också..... och kan man klara 100% även om man har fuskat med armorkoden..... jag har hittils klarat 68% av vice city.......... hoppas ni skriver något Man kan sätta sig ner på huk i en pool (med huvudet under vattnet) hur länge som helst, utan att man dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 23 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 den var bra lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 *lol*! kul sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 jag har sett en bil som flyger. när det blev rött så stannade han i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 på uppdragen där man ska hoppa mellan hustak så finns de ett hus med hål i mitten...där kan man stå med motorcykeln utan att ramla ner.....att burna i luften är fräckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 jag har sett en bil som flyger. när det blev rött så stannade han i luften kan hända på gta3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 det finns ju massor av väg-buggar...t.ex att det kan vara värsta gropen mitt i vägen som inte syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts