Geten123 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Inga hål och inga lagningar. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Null vote. Har aldrig haft ett hål eller lagat något. Sen att min allmänna läkarskräck får mig att skita i dom flesta tandläkarbesök liksom läkarbesök ska vi inte tala om. Edit: Inte helt sant... Det är bara tandläkarbesöken jag inte gått till dom senaste två åren. Redigerad 15 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Null vote: Jag har aldrig haft ett hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har ett antal lagningar och en massa småhål som ligger på gränsen till att de behöver lagas har min tandläkare sagt. Ni som aldrig har några hål, hur bär ni er åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote:nopp har inga hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har bara haft ett enda hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Null Vote här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Null vote inga hål här inte fast va på väg att bli ett för ett tag Redigerad 15 mars, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ehm, många hål... Senast hade jag fem hål, lagat tre utav dom. Fattar inte varför jag är så hålbenägen, jag dricker nästan aldrig läsk och äter godis väldigt sällan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vote: null vote, jag har aldrig haft hål. Förresten heter det karies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts