VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Rösta och fjanta dig inte. Själv har jag typ 2 hål och tre lagningar märkte ungufär nu. ska fråga mamma hur mkt jag får om jag inte äter godis på ett år då ska jag äta tandkräm som godis och gurka som snack's VOTE: Lite hål och lite lagningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Konstigt att du inte tar med "inga hål och inga lagningar". så ser det ut för mig i alla fall . edit: null vote. edit 2: min 600:ade post . yey. Redigerad 15 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) .vote: Lite hål och lite lagningar. 5 lagningar och minst 1 hål kostar ju en jävla massa pengar att gå till tandläkaren för mig så jag får helt enkelt tugga på höger sida istället slarvar med tandborstningen eftersom det är så förbannat tråkigt Redigerad 15 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Jag har inget hål eller någon lagning. Så jag avstår från att rösta. Redigerad 15 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 .vote: Lite hål och lite lagningar. 5 lagningar och minst 1 hål kostar ju en jävla massa pengar att gå till tandläkaren för mig så jag får helt enkelt tugga på höger sida istället slarvar med tandborstningen eftersom det är så förbannat tråkigt Nej det är kul. Om man tänker possitivt. En höger dit dah dah (metalic) owh yeah fram och tillbaka.... bang bong (och refräng) fram bak ner upp baaaaak-om yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har haft 1 hål sen fick jag tandställning och sen dess har jag skött tänderna pendantiskt... BTW: 20 dagar tills jag blir av med tandställningen!!11!1!1 JAAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Inte ett enda hhål... Jag har slipat en tand för att den var för lång och dragit ut 5 stycken... egentligen 4 men dom tog en extra för att den var lös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Null Vote: Under mina drygt 16 år i livet har ingenting åtgärdats i min mun just för att det inte behövts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Orka borsta tänderna så noga. Iofs så har jag kasst saliv som inte rensar som det ska och har tandsten(ligger i släkten) har väl haft 10hål och har 12 på G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Inga hål och inga lagningar.. Tandläkarskräck.. Tur att man slippuit såna där borr grejor och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Min tandhygien skulle kunna va bättre (jävligt mkt bättre) men orka Är dock lyckligt lottad och har nån fet tandsort, aldrig haft ett hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har tandställning och ganska vita tänder för att dricka Coca-Cola ganska ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Null vote! För något år sen hade jag fett med hål i hela käften, då borstade jag tänderna hela jävla tiden. Nu för tiden när jag nästan alltid glömmer tandborstningen är mina tänder mer becha, men inga hål! DET NI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Inga hål eller något sånt. Dock haft tandställning (som man bara använder på natten, tack!!!) i några år. Blev av med de (behövde iofs inte använda.. men tandläkare.. ) förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Null Vote. Har aldrig haft hål eller något sånt. Bara behövt dragit ut en mjölktand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 För dom som har fina tänder då?? Det fanns inget "Jag har inga hål! svar hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag har typ mirakel tänder, jag kan käka godis varje dag och inte borsta tänderna på en månad, får ändå inte ett enda hål, fast nu har jag tandställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 För dom som har fina tänder då?? Det fanns inget "Jag har inga hål! svar hur... Tand hygien. Hmm,.. Rösta inte om du är duktig. Men bäretta ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har haft ett hål, en lagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har inga hål eller lagningar... Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts