Hummler Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ja, vad säger man? Trendy wankers i hate you all, fuck off ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 JL hatar jag mest! och WE JL märket e bara wannabe Atari märket! iallafall på en del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vad får nike att suga mer än nåt annat märke?, använder inte Nikekläder förutom på idrotten ibland, är bara nyfiken Nike är "cortez" kläder.. om ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 JL hatar jag mest! och WE JL märket e bara wannabe Atari märket! iallafall på en del! jl är Wannabe landstinget-märket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nike är "cortez" kläder.. om ni fattar vad jag menar Moget? Jag har inget emot folk med märkeskläder. Jag har nåt emot folk som köper sånt bara för att märket sitter där, eller köper det bara för att kunna skryta med kläder. Jag garvar ihjäl mig, skrattar bara av att se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Moget? säger du de till mig? de är väl du som förstör varenda topic.. Jag gillar WE kläder.. Inte för märket. utan för att kläderna är snygga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Moget? säger du de till mig? de är väl du som förstör varenda topic.. Ge dig. Om du bara kan skita i Cortez så ska du se att allt går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nike är "cortez" kläder.. om ni fattar vad jag menar Haha? antyder du att Cortez är fattigare än oss ? varför skulle han ha nike-kläder.? jväal fördomsförbundet här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts