GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Märkeskläder är oftast riktigt mycket snyggare också... Nej, inget är snyggare än en jeansjacka, svarta jeans och en Bloodbath tröja. Och "vanliga, simpla" skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Du går i gärdeskolan, skitglad för att du får gå i samma klass som alla dom långhåriga pojkarna med aspen tröjor och dieseljeans samt senaste peugot moppen. Du tror att ditt fjäderfä ligger säkert på sin plats men en dag är den stulen. Du känner dig också tuff för att du går i samma skola som en kändis son, martin timells pojk som man såg för 3år sedan i en rosa munkjacka i äntligen hemma. Haha... Okej nu börjar det bli lite läskigt e du spion eller vem är du ? @GEAS : okej det är din åsikt.. kul för dig.. Redigerad 16 mars, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) .det dyraste klädesplagget jag har köpt kostade 199kr.. en nintendo t-shirt.. nintendot-shirt, nintendo-t-shirt.. hur fan man nu skriver ser fel ut hur som helst.. jaja.. Redigerad 16 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 @GEAS : okej det är din åsikt.. kul för dig.. Vad är det för kul med det? Jag går knappast och skrattar åt det dagligen. Du är för fan konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 En stor heavy metal tshirt å en fet heavy metal tröjja å ett par jeans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vad är det för kul med det? Jag går knappast och skrattar åt det dagligen. Du är för fan konstig. Har du hört talas om ironi..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ett par jeans och en Piratbyrån tröja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Har du hört talas om ironi..? Du menar Iron I? De är helt OK, dock är deras tidiga material bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du menar Iron I? De är helt OK, dock är deras tidiga material bättre. A det e precis det jag menar, jo jag håller med dig, det som de gjorde förut var bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Bra! Vad tycker du om "visions of the past" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Bra! Vad tycker du om "visions of the past" då? Jo det är väl rätt trevligt.. vad tycker duda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Va sjutton alltså... Bara för att man har ett märkesplagg så behöver man inte vara en rik diva. Man kan var en inte rik och inte fattig mäniska, ellerhur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 idiot Man kan inte uttrycka d bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 3erzze: du kan väl fan inte säga: jävla fördomar du har corteZ!!! alla som bor i djursholm är inte snobbar!!! jävla fördomar!! och sen säga men jag tog Rinkeby som ett exempel eftersom det bor så mycket fattiga där käften jag tycker du ska hålla btw: jag bor inte i Rinkeby om det är nån som tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 3erzze: du kan väl fan inte säga: jävla fördomar du har corteZ!!! alla som bor i djursholm är inte snobbar!!! jävla fördomar!! och sen säga men jag tog Rinkeby som ett exempel eftersom det bor så mycket fattiga där käften jag tycker du ska hålla btw: jag bor inte i Rinkeby om det är nån som tror det W000rd w0000rd w00000rd. Hm... För att det inte ska bli spam, älskar jag att gå i en s.k vitt linne och svarta mjukisbrallor på sommaren. Om ni inte vet vad jag menar med linne, så dont even bother to ask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Du kanske blir sur på mig nu men ja köper bara NIKE kläder mitt favortit märke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nike, suck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nike, suck! Vad får nike att suga mer än nåt annat märke?, använder inte Nikekläder förutom på idrotten ibland, är bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 NIKE äger er alla så håll käften!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 NIKE äger er alla så håll käften!!!!!!! Haha, svårt för ett märke att äga nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts