3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det har du rätt i. Gör vad du vill med dina pengar. Du ska bara veta att du slösar bort dom. Du skulle kunna göra så mycket mer om du var lite smartare. Men du kanske är svinrik... Djurholmsbarn eller nåt. Men om jag kan göra både och då? Och vad fan e det för fel på djhlm.. du är juh uppenbarligen avensjuk och cyklar runt i dina egna tupac tankar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Men om jag kan göra både och då? Och vad fan e det för fel på djhlm.. du är juh uppenbarligen avensjuk och cyklar runt i dina egna tupac tankar.. Mycket är fel på djholm, och det skulle ni förstå, om ni slutade leka runt. Nej, jag är inte avundsjuk, jag skrattar åt er på djursholm. Ungefär så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vafan orka märkeskläder och skit . Jag har ett par jeans som kostade 150 :- på mig och någon tröja för C.a 300 förutom min Nirvana tröja som kostade 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Mycket är fel på djholm, och det skulle ni förstå, om ni slutade leka runt. Nej, jag är inte avundsjuk, jag skrattar åt er på djursholm. Ungefär så här: För det första så bor jag inte där men har flera kompisar där.. Berätta nu vad som är så jävla fel på djhlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 För det första så bor jag inte där men har flera kompisar där.. Berätta nu vad som är så jävla fel på djhlm? Cortez letar bara efter bråk, och så är han allmänt jobbig! Sen så har han fördomar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Cortez letar bara efter bråk, och så är han allmänt jobbig! Sen så har han fördomar... A jag börjar märka det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Djursholm är ett jävla snobbställe ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 A jag börjar märka det.. Börjar? vart har du varit senaste halvåret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad är det som är fel med djholm. Jag har många kompisar där, det är inget fel på dom. Ja, dom köper bara märkerkläder, men det gör väl dom flesta i dag. Sen köper dom alltid stora hus och andra dyra saker, men har man pengar, ska man sitta och bygga korthus med dom då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad är det som är fel med djholm. Jag har många kompisar där, det är inget fel på dom. Ja, dom köper bara märkerkläder, men det gör väl dom flesta i dag. Sen köper dom alltid stora hus och andra dyra saker, men har man pengar, ska man sitta och bygga korthus med dom då eller ? Nej, men man kan köpa nödvändiga saker... Man behöver inte ha 40st JL och 19st tiger tröjor och 10st (instert märke) bälte... Dom överdriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Djursholm är ett jävla snobbställe ! Hörrö bara för att du e fattig och bor i rinkeby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hörrö bara för att du e fattig och bor i rinkeby Öhm... Han bor på landet... Inte i Runke... Jag menar Rinkeby... Ursäkta min omogenhet... Jag var tvungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Hörrö bara för att du e fattig och bor i rinkeby Ligger Rinkeby i Skåne? Och föresten, du ska nog inte säga nåt om fördomar Redigerad 15 mars, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag köper inte mina kläder själv min farsa som är konsult på metso och egeföretagare köper dem åt mig (extremt skryt för att jävlas med alla som gnäller på skrytare ) aja, jag lägger mina egna pengar på vettiga saker och inte på kläder och dyl. utan på bil, epa och andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hörrö bara för att du e fattig och bor i rinkeby Vad är det för fel med att vara avundsjuk på de rika om man själv är fattig? Personligen tycker jag att om man nu är så jävla rik kan skänka pengar till de fattiga! Och inte bara genom att skänka en hundring till rädda barnen, utan runt 40% av de pengar man har fått över varje månad! Tänk om alla överdrivet rika(michael jackson?) regelbundet skulle skänka 80% av alla pengar de fick över varje månad! Tänk vad mycket människor man hjälper! Är det inte så det ska fungera i ett samhälle? De högst upp hjälper de längst ner på samhälls-stegen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad är det för fel med att vara avundsjuk på de rika om man själv är fattig? Personligen tycker jag att om man nu är så jävla rik kan skänka pengar till de fattiga! Och inte bara genom att skänka en hundring till rädda barnen, utan runt 40% av de pengar man har fått över varje månad! Tänk om alla överdrivet rika(michael jackson?) regelbundet skulle skänka 80% av alla pengar de fick över varje månad! Tänk vad mycket människor man hjälper! Är det inte så det ska fungera i ett samhälle? De högst upp hjälper de längst ner på samhälls-stegen? Ska man skänka 40% av det som man har? Man får ju inte ens behålla 50% av det som man tjänar, så man kanske kan få behålla den delen som man faktiskt får ha kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ska man skänka 40% av det som man har? Man får ju inte ens behålla 50% av det som man tjänar, så man kanske kan få behålla den delen som man faktiskt får ha kvar. Som sagt: de 50% man får ÖVER! Det som jag slösar bort på godis, och biobiljetter! Sånt som de överdrivet rika slösar bort på jl-tröjer, och slipsar för 2000kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad är det för fel med att vara avundsjuk på de rika om man själv är fattig? Personligen tycker jag att om man nu är så jävla rik kan skänka pengar till de fattiga! Och inte bara genom att skänka en hundring till rädda barnen, utan runt 40% av de pengar man har fått över varje månad! Tänk om alla överdrivet rika(michael jackson?) regelbundet skulle skänka 80% av alla pengar de fick över varje månad! Tänk vad mycket människor man hjälper! Är det inte så det ska fungera i ett samhälle? De högst upp hjälper de längst ner på samhälls-stegen? Nä det är absolut inget fel.. Men om folk bara kan erkänna att dom är avensjuka istället för tittar ner på folk t.ex från djhlm.. Bara för att dom har haft det bra i livet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nä det är absolut inget fel.. Men om folk bara kan erkänna att dom är avensjuka istället för tittar ner på folk t.ex från djhlm.. Bara för att dom har haft det bra i livet ? Sant, men har man det bra i livet anser jag att man ska hjälpa de som har det dåligt i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Sant, men har man det bra i livet anser jag att man ska hjälpa de som har det dåligt i livet! Jo visst det kan jag absolut hålla med om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts