Shady_4_life Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Hej!!! jag undrar: om man måste ha guld på alla skolorna på SA??? hur gör jag om gymbuggen e på,jag måste träna måste man dejta all flickvänner?? eller kan nån posta en 100% lista, en korekt!!! tacksam för hjälp så fort som möjligt!! Redigerad 15 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En 100% lista här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Du behöver varken ha guld i skolorna eller dejta flickvännerna för 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du behöver varken ha guld i skolorna eller dejta flickvännerna för 100%. VAA har för mig att dom flesta har sagt att man måste ha guld på alla skolorna för att få 100% och att man inte behöver 100% med flickvännerna vet jag...men jag vill få bilarna och kläderna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jo jag vet oxå att det har sagts, men Azore har rätt: Man måste inte ha guld på bilskolorna för att få 100% Däremot måste du klara dem för att komma vidare i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Alltså, har jag fattat det här rätt: Man behöver inte dejta bruttorna för att få 100 %? "Råkade" backa över Millie efter våran första dejt :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Alltså, har jag fattat det här rätt: Man behöver inte dejta bruttorna för att få 100 %? "Råkade" backa över Millie efter våran första dejt :"> . Japp, du har fattat det här rätt! Men det kan vara bra att vänta med att "råka" backa på flickvännerna tills du har fått 100% med dem! För då får du olika kläder! Men sen när du fått kläderna är brudarna bara värdelösa och jobbiga! Bara kör över dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När ni ändå snackar om skolorna. I bilskolan har jag Guld i allt utom den där man kör runt runt runt 5 varv. Kan inte få ner det till under 37 Sec. Nån som kan ge mig ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du menar den där man står still och spinner med bakhjulen så bilen rör sig i en cirkel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Nej nej, den var enkel. Den där man kör runt en oval bana med koner i mitten och måste hinna 5 varv på under 40 Sec och under 35 (Tror jag) för att få Guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du ska prata med Azore! Han är helt jävla sjukt grym på bilskolan! Klarat spelet 3 ggr med guld på skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du ska prata med Azore! Han är helt jävla sjukt grym på bilskolan! Klarat spelet 3 ggr med guld på skolan! 3 gånger? Han ligger i. OK, får hoppas han svarar mig, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det gör han säkert! Han är schysst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts