eddy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Var finns alla tjejer som man kan bli ihop me?? ja har haft: den man räddar ur elden. Den man träffar på driving school, och den me kortet fast henne döda ja.. vilka fler finns d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 De finns på en bil skola, på en polis station, på en bil firma, på en golfbana och i en bonn håla men sök efter "flickvänner" så hittar du alla detaljer! Det är nog bara en tidsfråga innan denna tråd blir låst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Läs Kattlas Important Topics, högst upp på sidan, där står allt man kan tänkas fundera över. OT: Fin bild Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Har du frågor om nån specifik brud så fråga gärna. *Offtopic (ursäkta för det) tack så mycket! Fick inte in den andra men denna klarade jag! Tack för all hjälp igår Mr 7.2! Redigerad 15 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 *Offtopic (ursäkta för det) tack så mycket! Fick inte in den andra men denna klarade jag! Tack för all hjälp igår Mr 7.2!!! Så min hjälp dög inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Så min hjälp dög inte? Azore: Absolut! Jag såg att du skrev ett / inom [] det tog jag ifrån dig! Men fick det ändå inte att funka men fick jag veta att man skulle ha hela adressen. Men jag är tacksam för din hjälp oxå din pallevante! Du har ju svar på många frågor! Men ibland är du lite sniken, du kan gott skicka ditt minnes kort till mig så jag kan kopiera det!!! Redigerad 15 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Azore: Absolut! Jag såg att du skrev ett / inom [] det tog jag ifrån dig! Men fick det ändå inte att funka men fick jag veta att man skulle ha hela adressen. Men jag är tacksam för din hjälp oxå din pallevante! Du har ju svar på många frågor! Men ibland är du lite sniken, du kan gott skicka ditt minnes kort till mig så jag kan kopiera det!!! Tänkte väl Nej men jag är inge vidare på förklaringar men jag är glad för den hjälp jag kan ge. Haha, du har inte klarat guld på bilskolan än eller? Spelade jag inte varje dag så skulle jag allt kunna skicka kortet till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hehe nej jag har inte fixat bara guld! Vissa grejer e ju sjukt svårt! Hur faen har du klarat det?! Tex att köra på två hjul?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Känns dumt att snacka bort tråden. Jag fortsätter per pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts