Jipo Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Tjennare.. ajg är ett riktigt VC fan som just uptäckt alla möjligheter med spelet nrä man lirar på PC.. nu undrar jag hur man lägger in moddar?? PS. jag är extreeeeeeemt nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jipo Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 NU har jag kommit så läng att jag har IMG tool.. men jag fattar inte hur jag använder det.. ska jag ta bort den gammla moden o stta dit den nya?? :"> jag har tagit bort skrivskyddet på gta3.img filen. men kan ändå inte ta bort filer från arkivet i img tools ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad är det för mod? Bil? Texture? Skin? Map? Om den innehåller .dff och/eller .txd filer, ska du ta bort orginal filerna som finns i GTA3.img. Och sen tar du och lägger in dom som följer med modden. Men glöm inte att spara dom gamla filerna nånstans, så du kan avinstallera modden. Det följer alltid med en read-me fil, där det är en exakt guide till hur du installerar modden. Du kan också ta en titt i modding forumet, och kolla dom klistrade trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts