Jump to content

Hur avrättar CJ folk i GTASA!?

Share

Vilket sätt är bäst att bli av med folk på i GTASA?!  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Heh, min favorit var inte med att rösta på. Gå lugnt mot min motståndare medans kulorna från hans pistol/SMG vinar förbi mig, sikta med mina 2 avsågade ShotGun och skjuta en gång så han slungas bakåt. Sedan fortsätta gå, sikta mot honom där han ligger och skjuta de sista 2 i honom. :ermm:

Men mitt andra blir smyga upp bakom dem och sprätta upp halsen på dem.. Är alltid lika kul :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tråden bryter nog mot 1.2 , 1.4 och 1,5 i detta nu :angry:

vice du är förmodligen 1.4 och definitivt 1.5 och det gäller inte bara i denna tråd...

varför byter ni inte bara icq nummer o pratar vidare i enrum.. forumet e ju dött förutom 5-6 kottar som ska skriva i varenda jädra tråd..

Du var mig en tråkig jävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sån är jag.. men jag blir bara ledsen av att det hela.. det är faktiskt inte gaming-sport-ship o prata om just hur man dödar gubbarna.. det e inte ens poängen med att spela spel.. det är och tyder på sjuka beteenden.. jag och en vän disskuterade detta och vi pratade om just folk som blir övertända på sådant här.. vi kom fram till att efter att ens spelat i 1-10 timmar så reagerar man inte på det sättet ni gör.. Jag och min vän blir inte exhalterade av att gå runt och döda.. även om man kanske gör det för att det är ett måste i spelet.. och annars gör man det förmodligen för att se alla möjligheter man kan ha i spelet.

En sak till.. läste leatherface tråden.. började på någon av första sidorna.. där skriver dom om ja att "det var en som hittade LF" o sen går det 29 sidor tråd på att, nu uttalar jag mig dåligt men, MONGON som sitter o frågar varandra som i nån jädra chat om någon nyligen sett LF.. snacka om vettigt.. jag satt alltså och läste igenom 29 sidor tråd för att få se om det fanns en bild på denna leatherface men allting jag såg var korta rader, "har inte hittat den dom närmaste 20 sekunderna, har ni? fan come on lägg upp pixzzors".. den stilen.. kul bra.. kan någon rensa forumet. jag vill kunna hitta info inte bara plain shitchat..

p.s någon som kan tipsa om en påskäggs guide till san andreas..

Redigerad av lalilelulo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Tyder på sjuka beteenden? det är ett SPEL! Ta det inte alvarligt, tror du alla som har besökt och intresserat sig av den här tråden kommer att bli mördare eller psykon? Jag tar inte gta spelen på allvar, det är ett spel och kommer alltid att vara. Jag bryr mig inte vad du och nån annan kommer överens om, och att man är exhalterad av att döda i ett spel tyder inte på sjuka beteenden, i såfall lider ca 70-80% av alla gta spelare av en psykisk sjukdom. Och det låter inte allt för troligt. Att vara exhalterad i ett spel är inget som tyder på konstigt beteende, det är ett s-p-e-l! Och du själv, jag tror nog att du har dödat nån med flitt i spelet, som om du aldrig andvänt motorsåg? eller nåt annat ''psykist'' vapen. Du behöver inte säga till mig hur jag ska spela i spelet, det låter exakt som det! du är inte min mamma, jag har redan en! Jag tycker själv inte att det är farligt eller sjukt att vara exhalterad av att trycka på en knapp eller två. ;) .......Håller med dig det där om leatherface tråden. Men, varför ska du ta upp det här, klaga på det du har och klaga på om den här tråden, och klaga inte på andra trådar, låter som om du skyller på oss om en helt annan tråd. Gå till leatherface tråden och klaga, och inte här.

Åter till ämnet....

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja din åsikt är ju alltid din, jag tror iaf på min.. så får det vara.

Det andra om forumet i helhet speglar ändå en sådan här tråd då det

är uppenbart att den kommer myna ut i bråk, dåliga inlägg osv. Dessutom

vem fan bryr sig om att en viss kalle skjuter eller sågar sina motståndare.

Orkade heller inte en göra en ny tråd för att gnälla mer ;)

Redigerad av lalilelulo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor