Ejje Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Mitt gta sa hänger sig ibland vet inte om det beror på ps2't eller spelet och hur kan jag åtgärda detta? Hjälp uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hej! köp em rengörings cd på tex clas olsson! Där är de inte allt för dyra! Hoppas att de ornar sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Mitt gta sa hänger sig ibland vet inte om det beror på ps2't eller spelet och hur kan jag åtgärda detta? Hjälp uppskattas När var det du köpte ditt PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja just det det glömde jag! Du har ALLTID, vad återförsäljaren än säger ALLTID 2 års garanti enligt konsumentköps lagen.... Är det under 2 år är din återförsäljare SKYLDIG att reparera det! Jag fick ett helt nytt efter mycket tjaft med SIBA. Mitt var då 19 månader gammalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts