Kalan Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Här är en av dom (?). Han hadde iaf den som visningsbild. Jag har ett filmjölkspaket som visningsbild, men jag ser inte ut som ett sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Han blockade mig.. [NFS]Ultimate^fragfarmor| http://www.freewebs.com/noskills/ My clan (ska prova att göra en iaf.. ) säger: uno dos tres taco burritos [NFS] Ultimate^fragfarmor| http://www.freewebs.com/noskills/ My clan (ska prova att göra en iaf.. ) säger: Your msn has leaked out on a site be happy (ip)vamos ala playa cabrones(ip) säger: simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 "Your msn has leaked out on a site be happy" Jo, visst! Han hatar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Alltså! Nu har någon österrikisk tjej addat mig också! Visserligen var hon mycket trevlig, men iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Här är en av dom (?). Han hadde iaf den som visningsbild. Ser ut som killen från Smallville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ser ut som killen från Smallville. Åh, jäklars! Tänk att man har chattat med en kändis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Åh, jäklars! Tänk att man har chattat med en kändis! Köp dig en papegoja... Vet inte varför, men jag antar att det kan vara kul (min syrra har haft en papegoja, han var trevlig...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: no te entiendo ni madre = jag förstår dig inte, ni madre skulle jag gissa e ett uttryck för bryr mig inte, som tu madre e din mamma te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: vete ala verga=dra åt kuken te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: come verga = ät kuk/sug kuk te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: ve i chinga tu madre = chinga vet jag inte te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: como laves= vet inte te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: quien eres vem är du te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: como tellamas vad heter du te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: de domde res (de donde eres) vart kommer du ifrån te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: español= spankska te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: pues si 'pero no te entiendo = jo visst men jag fattar inte vad du säger Och detta betyder? Jag vet knappt vad jag själv skrev, men han loggade ut iaf Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: HELLO= hello Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: QUIEN ERES= vem är du Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: DE DONDE ERES= vart kommer du ifrån Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: SPEEK ESPANISH=prata spanska Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: JAJAJ SI HABLAS ESPAÑOL= hahaha du pratar ju visst spanska (J utalas som sk) Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: K TE HACES = k kanske e que vad gör du dig = vad hållar du på med Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: LA TU YA BABOSO vet inte Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: JAJAJAJ= hahaha Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: LA TUYA ANI APUTA LE LLEGA vet inte Kan inte alla slang ord från spanien då spanskan på andra sidan atlanten e lite annorlunda Vem det nu var som skrev att de bytte ordning på orden: visste du att man inte har samma ordföljd i spanska som i svenska? Skriv inte como caca till dem då säger du bara jag äter bajs. Svammlar de? ja hur exact skriver ni själva i msn? Vivo en Quito, Ecuador, America latina, hablo Español Mama mi verga hijo de puta! Callate! Imbecil no sabes nada de nada eh? ska nog tvätta munnen med tvål nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Svammlar de? ja hur exact skriver ni själva i msn? Det som dom gör är att kasta om ordföljden på spanska så det blir fel ordföljd i spanska språket. det är det som är svammlet. och att när jag läste andras posts vad dom skriver på msn så ser man att dom svarar lite vad som hällst. jag kanske skriver slarvigt på msn men jag kastar inte om ordföljden och svarar lite hur som hällst. och det tror jag inte att man gör på spanskt "msn-språk" häller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Köp dig en papegoja... Vet inte varför, men jag antar att det kan vara kul (min syrra har haft en papegoja, han var trevlig...) Kunde han prata...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: español= spankska [dålig humor]skulle inte vilja tala spank-ska [dålig humor/] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ja jävlar så många spanjorer! Två stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag har ett filmjölkspaket som visningsbild, men jag ser inte ut som ett sådant Heter du Mikael i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tycker att alla bör lära sig att det officiella språket på internet är ENGELSKA! Hatar alla spanjorer och fransmän som tycker att dom är världens mitt o att alla ska kunna deras språk! LEARN ENGLISH, YOU BITCHY SON OF AN ASSBITE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tycker att alla bör lära sig att det officiella språket på internet är ENGELSKA! Hatar alla spanjorer och fransmän som tycker att dom är världens mitt o att alla ska kunna deras språk! LEARN ENGLISH, YOU BITCHY SON OF AN ASSBITE! Hur ska dom lära sig engelska när dom inte lär sig det i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hur ska dom lära sig engelska när dom inte lär sig det i skolan? Så som jag gjorde: se på engelsk tv otextat tills du fattar! Kunde engelska som en sexa då jag började i tvåan! Dessutom lär man sig engelska i skolan i både spanjen och frankrike, det handlar bara om deras förbenade attityd, där dom skiter i att plugga för att dom tror att alla förstår dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja jävlar så många spanjorer! Två stycken! Ja det är många. Spanjorer brukar inte adda mig. Då är två mycket tillskillnad mot inga... Heter du Mikael i verkligheten? Vad har du fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vad har du fått det ifrån? Nej min kompis har också ett filmjölks paket. Så jag börja undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vad har du fått det ifrån? Nej min kompis har också ett filmjölks paket. Så jag börja undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Samma med mig med en engelsk. Min bror har min också men engelsken sa att jag hade addat han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts