Jump to content

En massa jäkla spanjorer

Kalan
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Som någon annan snubbe sa: dom svammlar bara!

min farsa pratar spanska med mig varje dag och jag kan skriva någorlunda och prata någurlunda själv. dom stavar fel, fel i gramatiken, kastar om orden(ex. istället för "jag är från stockholm" så skriver dom "jag från är stockholm").

säkert bara någon som skriver en massa skit och tycker att det är skitroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En Argentinsk tjej(spansktalande land, för er som inte vet) har lagt till mig på MSN också, jag har läst spanska i 5 år så jag förtår det mesta och det verkar som om hon tror att jag är hennes kille eller liknadne... ...Det är jag inte, dock känner jag några från Argentina, men det kan inte vara någon av dem...

Detta skulle kunna vara några skojjare (ordval ;) ) som bara tar någon på fåfå och chattar med... eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En Argentinsk tjej(spansktalande land, för er som inte vet) har lagt till mig på MSN också, jag har läst spanska i 5 år så jag förtår det mesta och det verkar som om hon tror att jag är hennes kille eller liknadne... ...Det är jag inte, dock känner jag några från Argentina, men det kan inte vara någon av dem...

Detta skulle kunna vara några skojjare (ordval >_< ) som bara tar någon på fåfå och chattar med... eller???

Jupp! Precis som mig! Jag addade jag@hotmail.com, och trackaserade han/hon nån sekund innan han/hon blockade mig... det var kul! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I want to you I wish you but not that you think of my says: veto wing yard

want to you I wish you but not that you think of my says: it eats yard

Översatt med babel fish ;)

I want to you I wish you but not that you think of my says: chinga sees i your mother

I want to you I wish you but not that you think of my says: as washings

I want to you I wish you but not that you think of my says: who you are

I want to you I wish you but not that you think of my says: like tellamas

I want to you I wish you but not that you think of my says: of domde head of cattle

and I want I wish you but not that you think of my says: Spanish

I want to you I wish you but not that you think of my says: then if ' but I do not understand to you

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Farxz - I'm gonna burn this city, burn this city! says:

Jalla, jalla, jalla!

Y NO SE LES HIZO  COMER BIRRIA  CABRONES  JAJAJAJ(100%) CHIVA says:

quien eresd}

Fa pudio lasa pasá!

que dices

Ok, jag fattar! 

I'm from Sweden!

ahh ok

Do you speak swedish?

http://tq.hkr.se/~sverigerunt/landsk/sverige.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, dom hade ingen humor! Tråkmånsar!

Y NO SE LES HIZO  COMER BIRRIA  CABRONES  JAJAJAJ(100%) CHIVA säger:

allo

.................V:..... säger:

pratar du engelska nu

`lilla lögnare!

Du lurade dom andra, men inte mig!

where you from

hahaha, vad du är knäckt!

SKÄMS!  pedofil!

Vad ska din mamma säga nu?

I´m from deutschland

ok

OKO

What does Diablo coño verga mean?

bye

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAN ÄR HOMO!

MI VIDA ES TODA  UNA TORMENTA AL SABER QUE NO ME QUIERES COMO YO TE QUIERO    säger:

vete ala verga

Precis, men vetebröd är inte godast! Right!

allo

allo

te kiero allo?

balle

??

MI VIDA ES TODA  UNA TORMENTA AL SABER QUE NO ME QUIERES COMO YO TE QUIERO    säger:

love you

HOMO HOMO HOMO

VIDRIGT

SNUSKO!

jalamelami

PERVO!!

SNIFFA NÅGON ANNANS RÖV

sry för dubbelpost!!

vad betyder jalamelami?

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.Ursäkta om jag låter väldigt rasistisik osv nu, men det värsta som finns på internet är alla JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA spanjorer och tyskar som tror alla fattar deras jävla språk. Det är ju faktiskt rätt rejält jobbigt när man t ex söker på nån teknisk pryl man vill ha lite info om, så hittar man nästan jämt bara skit på tyska.

Ibland känns det som att efter att dom misslyckades ta över världen under andra världskriget så försöker dom nu ta över världen genom att skita ner hela internet med deras jävla språk. :\

Alla egoistiska länder som spanien och tyskland borde ta o lära sig engelska. Typ genom att skita i att dubba alla filmer samt sluta översätta alla spel till deras egna språk. Lär ju föresten vara deras fel också att massa spel släpps senare i europa. För det tar ju rätt lång tid att översätta hela spel faktiskt. :|

Som sagt, ursäkta om jag låter rasistisk, men ni måste ju ändå hålla med lite om det jag säger. :\

Har du kanske tänkt på att vi har blivit påtvingade att läsa Engelska.

Engelsk talande länder är minst lika egoistiska som Spanjorer eller tyskar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om jag låter väldigt rasistisik osv nu, men det värsta som finns på internet är alla JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA spanjorer och tyskar som tror alla fattar deras jävla språk. Det är ju faktiskt rätt rejält jobbigt när man t ex söker på nån teknisk pryl man vill ha lite info om, så hittar man nästan jämt bara skit på tyska.

Ibland känns det som att efter att dom misslyckades ta över världen under andra världskriget så försöker dom nu ta över världen genom att skita ner hela internet med deras jävla språk. :\

Alla egoistiska länder som spanien och tyskland borde ta o lära sig engelska. Typ genom att skita i att dubba alla filmer samt sluta översätta alla spel till deras egna språk. Lär ju föresten vara deras fel också att massa spel släpps senare i europa. För det tar ju rätt lång tid att översätta hela spel faktiskt. :|

Som sagt, ursäkta om jag låter rasistisk, men ni måste ju ändå hålla med lite om det jag säger. :\

Själv tycker jag att bara fransmän är så. har ni inte kollat på melodifestivalen, och när dom räknar upp poängen som alla länder får så säger dom det på engelska och franska. samma sak på mina vänner-boxar. man kan välja text och talande språk, tom talande språken är engelska och ännu en gång franska. tycker mera att dom engelsktalande bara kan komma fram och bara börja snacka engelska och tar förjivet att alla i hela världen kan det.

sen varför te.x spanjorer pratar spanska är kanske för att dom inte kan engelska, det kom fram en engelsktalande man och börja snacka med min pappas kompis (som också är spansktalande) och bara börjar snacka engelska, pappas kompis fattade nästan ingenting och och sa på spanska "jag fattar inte vad du snackar om, kan inte engelska". engelska-snubben svarade på engelska och tittade på mig och sa "han kan ju inte börja prata spanska när jag börjar prata engelska med honom, e han trög eller??" svarade "han kan nästan ingen engelska" han svarade tillbaka med ett fnys. så jag tycker att det är lika mycket åt båda hållen; fransmän vägrar lära sig engelska, engelskmän tycker att alla borde kunna deras språk och nästan inga spanjorer KAN engelska.

jag kan förstå att japaner och thailändare gör det. dom lär sig typ ingen engelska (kanske beror på deras utalande att det skiljer mycket mer än dom andra språken?)då kan man ju lika gärna dubba eller liknande.

hoppas att ni orkade läsa så här långt :ermm: .

ta inte detta som ett iriterande-brev eller liknande. blev bara att jag skrev min åsikt och det råkade bli ganska mycket :angry: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor