Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Två stycken spansktalande fjollor har under den senaste tiden addat mig på MSN. De förstår varken svenska eller engelska. Jag har absolut ingen aning om vad de vill, så jag undrar om någon spanska-kunnig skulle kunna hjälpa mig med att översätta detta? Kalan | Top Secret! says: Hej Kalan | Top Secret! says: Kan du svenska? Kalan | Top Secret! says: ??? Kalan | Top Secret! says: vem är du? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: no te entiendo ni madre Kalan | Top Secret! says: okej, låter bra... Kalan | Top Secret! says: Do you speak english? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: vete ala verga Kalan | Top Secret! says: skärp dig vafan, annars blockar jag dig Kalan | Top Secret! says: Fattar du eller? Kalan | Top Secret! says: Why did you add me to your contact list? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: come verga te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: ve i chinga tu madre te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: como laves te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: quien eres te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: como tellamas te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: de domde res Kalan | Top Secret! says: Do you speak english? Please answer in english... te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: español Kalan | Top Secret! says: You speak spanish? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: pues si 'pero no te entiendo Deras MSN är: china_arelis@hotmail.com och paco_locochon@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 "Madre" betyder "mamma", mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Haha nu ska jag mobba spanjorer : "Uno dos taco burritos" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 HAHA! Gulligt. Samma sak hände mig med en fransman som tydligen pratade om testiklar in the long run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Hahahaha ska försöka översätta.. kan dock inte så mycket spanska... edit: Kalan | Top Secret! says: Hej Kalan | Top Secret! says: Kan du svenska? Kalan | Top Secret! says: ??? Kalan | Top Secret! says: vem är du? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: no te entiendo ni madre = jag förstår inte din mamma Kalan | Top Secret! says: okej, låter bra... Kalan | Top Secret! says: Do you speak english? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: vete ala verga=? Kalan | Top Secret! says: skärp dig vafan, annars blockar jag dig Kalan | Top Secret! says: Fattar du eller? Kalan | Top Secret! says: Why did you add me to your contact list? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: come verga te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: ve i chinga tu madre =nånting din mamma te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: como laves = hade det varit ett extra L i börjar blir det varför nycklar. te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: quien eres = vem är du? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: como tellamas = vad heter du? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: de domde res = vart är du/var befinner du dig? Kalan | Top Secret! says: Do you speak english? Please answer in english... te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: español Kalan | Top Secret! says: You speak spanish? te quiero te deseo pero no se que piensas de mi says: pues si 'pero no te entiendo = ja, men jag föstår inte det är allt jag kan Redigerad 14 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Quien eres - vem är du como tellamas - vad heter du Önskar att jag kunde ha avrit emr aktiv på spanska lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 I want to you I wish you but not that you think of my says: I do not understand nor mother to you vetoes wing yard eats yard sees i chinga your mother as washings that you are like tellamas of domde Spanish head of cattle then if ' but I do not understand to you http://babelfish.altavista.com/ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Han svamlar bara. Tror jag.. Han säjer nått om att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Verga betyder iaf KUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Och detta betyder? Jag vet knappt vad jag själv skrev, men han loggade ut iaf Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: HELLO Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: Hejjo Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: I mean Hello Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: QUIEN ERES Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: DE DONDE ERES Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: My name is Kalle, I live in Sweden Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: SPEEK ESPANISH Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: I don't Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: Hora Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: Hora hora Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: JAJAJ SI HABLAS ESPAÑOL Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: ve i chinga tu madre Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: K TE HACES Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: LA TU YA BABOSO Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: Tu madre es un puta barata Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: de domde res Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: JAJAJAJ Y NO SE LES HIZO COMER BIRRIA CABRONES JAJAJAJ says: LA TUYA ANI APUTA LE LLEGA Kalan! | Top Secret! | Fleppo Bangers says: Verga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Du fcik "Tu madre es una puta barata" från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ursäkta om jag låter väldigt rasistisik osv nu, men det värsta som finns på internet är alla JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA spanjorer och tyskar som tror alla fattar deras jävla språk. Det är ju faktiskt rätt rejält jobbigt när man t ex söker på nån teknisk pryl man vill ha lite info om, så hittar man nästan jämt bara skit på tyska. Ibland känns det som att efter att dom misslyckades ta över världen under andra världskriget så försöker dom nu ta över världen genom att skita ner hela internet med deras jävla språk. :\ Alla egoistiska länder som spanien och tyskland borde ta o lära sig engelska. Typ genom att skita i att dubba alla filmer samt sluta översätta alla spel till deras egna språk. Lär ju föresten vara deras fel också att massa spel släpps senare i europa. För det tar ju rätt lång tid att översätta hela spel faktiskt. :| Som sagt, ursäkta om jag låter rasistisk, men ni måste ju ändå hålla med lite om det jag säger. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Har också hänt mig men de var inte spanjoer utan en holläändare och en portguisk/brasilansk Madre = mamma Verga = Kuk Eidt : Skriv "Como caca" till honom Redigerad 15 mars, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Bara satt du vet betyder hora timme på spanska Spanska snubben: WHO you ARE Spanska snubben: Where are you? Kalan:My name is Kalle, I live in Sweden Spanska snubben:Speak spannish Kalan: I dont Kalan:Hour Kalan: Hour Hour (haha) Spanska snubben: Yeah yeah, speak spannish (ungefär) Kalan: it sees i short your mother(visste inte vad det betyder så jag gick till en translation sida, men jag gissar själv att det är: I fucked your mother) Spanska snubben: Okey, do you? Spanska snubben: Ingen aning vad det här betyder Kalan: Your mother is a cheap prostitute Spanska...: Yeah yeah Spanska: Your aunt is a whore and she has HIM(?) Kalan:verga Det här kanske är hel fel, shit nu kommer jag försent till spanskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Vad e spanjorens msn? Edit: Såg nu Redigerad 15 mars, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jaha . Massa nazzar har addat mig på msn och sagt att jag var neger och att dom skulle spöa mig och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Bara satt du vet betyder hora timme på spanska Jaha, jag trodde att det betydde "Tid" på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Spanska pedofiler 2 win... fast det var ju inte en "massa" 2 st.. säker nån polare till dig som lagt ut din msn nån stanns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 . va mobbat o fråga om nån kan svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 LOL de donde eres? JAG ÄR FRÅN SVERIGE! Tu madre puta... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts