Misterwhoopee Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Jag kommer antagligen göra lumpen...Hoppas jag kommer in på flottan som pappa gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Om jag ska vara ärlig så slipper jag hellst det....min pappa var också vid flottan fö!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Jag ska nog göra den. Inte för att jag vill ligga ute i skogen i 40 minusgrader men..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Klart att man vill leka med vapen i 10 månader!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 aldrig i livet! dom e ju helt j*vla dumma i huvudet dom som leder där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 aldrig i livet! dom e ju helt j*vla dumma i huvudet dom som leder där! Har du varit där? Eller har du sett "verklighetstrogna" amerikanska filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 nej... slösa bort ett år där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jag vill inte göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Inte jag heller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Självklart, jag vill veta hur det känns att skjuta med ett riktigt maskingevär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag tänker göra lumpen helt självklart. Få se om jag slipper in i flygvpnet. Farsan jobbar som löjtnant i militären så ni som längtar efter att få skjuta så det har jag redan gjort! Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 klart man ska göra lumpen, annars är man itne en riktig man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag ska göra den.... Hehe leka med en AK5'a i 10 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Har faktiskt inte bestämt mig ännu, men om nån månad ska jag mönstra så vi får väl se hur det blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts