Vice. Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Hur förminskar jag min bild!? Jag suger på datorer o lyckades precis med att fixa en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Hur förminskar jag min bild!? Jag suger på datorer o lyckades precis med att fixa en bild! Du använder ett fotoredigeringsprogram, men för guds skull. Ta bort bilden från signaturen tills du har fixat storleken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Ja, såg att du misslyckades med din signatur. Ändra bildstorleken, eller ändra skalan och kopiera in det i en annan bild med mindre bildstorlek. Beror på vilket program du använder. EDIT: Oops, nån hann före. Redigerad 14 mars, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Oh shit! 20 gånger större sign än var vi får för Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja, såg att du misslyckades med din signatur. Ändra bildstorleken, eller ändra skalan och kopiera in det i en annan bild med mindre bildstorlek. Beror på vilket program du använder. EDIT: Oops, nån hann före. Jasså.. Nu är man klassad som "nån", en obetydlig filur som bara finns där, bortglömd i ett hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Och sen så skulle rubriken vara lite mer beskrivande kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) HAHAHA , sörsta signaturen! Trode det var en "attachad" bild. Men om du har paint, öppna bilden(i paint ) sen på bild/ändra storldek,snedställ, sen där på vågrätt så kan du skriva något tal(te.x 50) sen likadant på lodrätt sen på ok, då ska du se att bilden blir mindre! *edit* oj såg att ganska många hade svarat, sorry! Redigerad 14 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Och sen så skulle rubriken vara lite mer beskrivande kanske..? Var väll fantastiskt onödigt att tillägga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Var väll fantastiskt onödigt att tillägga nu. Var inte det du skrev onödigt att tillägga ? sa bara det så folk kan lära av sina misstag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Var inte det du skrev onödigt att tillägga ? sa bara det så folk kan lära av sina misstag.. Use the PM! On topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts