Tweak Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Kan någon vara schyst och skriva vad hela filmen handlar om? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Den handlar om vilka som skjöt CJ's mamma, och helt enkelt vad som hände i städerna i SA innan CJ kom dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det visste jag,och jag vet vika som sköt Cj´s mamma. Eller iallafall vilka som var inblandade,kanske inte precis som som tryckte av. Men jag undrade,vad var det som hände i städerna i San Andreas innan CJ kom dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Köp filmen och se själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Läs manuset. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr...ntro_script.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts