sebbe_coolman Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag kanske är jätte sen att upptäcka detta men iallafall.. häromdan så tog jag fram Vice city för att spela lite... lyssnar som alltid på vrock.. kom på att det är ju en kille där som ringer in snackar på om att deras musik suger... killen på vrock säger typ att han kan dra åt h*lvette eller nåt å säger åt honom att skaffa en egen radiokanal... å nu 10 år senare i SA så e de han som e snackaren i K-DST... coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag kanske är jätte sen att upptäcka detta men iallafall.. häromdan så tog jag fram Vice city för att spela lite... lyssnar som alltid på vrock.. kom på att det är ju en kille där som ringer in snackar på om att deras musik suger... killen på vrock säger typ att han kan dra åt h*lvette eller nåt å säger åt honom att skaffa en egen radiokanal... å nu 10 år senare i SA så e de han som e snackaren i K-DST... coolt... Oj coolt! häftigt att du upptäkte en sådan liten detalj . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vad heter han som pratar för K-DST? Inte Tommy "the nightmare" Smith va? För det är Axl Rose och han var inte med i GTA: VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vad heter han som pratar för K-DST? Inte Tommy "the nightmare" Smith va? För det är Axl Rose och han var inte med i GTA: VC. Han heter väl Tommy "The Nightmare" Smith som är DJ i K-DST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja vet int va han heter men ja kännde igen rösten... dom har liksom samma stil,klagar på allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Ja vet int va han heter men ja kännde igen rösten... dom har liksom samma stil,klagar på allt... Om du menar killen som ringer in och klagar på VRock så kan jag säga att han heter Mitch Baker Edit: så det så Redigerad 14 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Om du menar killen som ringer in och klagar på VRock så kan jag säga att han heter Mitch Baker Edit: så det så Det är minst 2 som ringer in och klagar, för det kommer jag ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Det är minst 2 som ringer in och klagar, för det kommer jag ihåg. Det är tre som ringer i den ena är Mitch Baker, den andra snackar om att Lazlow tog hans jobb. Den tredje heter Snow Dog och har en affisch på "Black Trash Bag". Det är vad jag kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Yepp det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Yepp det är rätt Älskar sizen på siggen Edit: nu gjorde jag lite OFFTOPIC typiskt mig Redigerad 14 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Det är tre som ringer i den ena är Mitch Baker, den andra snackar om att Lazlow tog hans jobb. Den tredje heter Snow Dog och har en affisch på "Black Trash Bag". Det är vad jag kommer ihåg Han säjer väll att han ska tapetsera väggarna med svarta sopsäckar? . Lazlow säjer "Make sure to spraypaint V-Rock accros it, your mama will love that one." La? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja de va coolt! men han som snackade i chatterbox i GTA3 är me i WCTR i SA, kanske hn som holler i de. lysnar nämligen inte så mycke på den kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Han säjer väll att han ska tapetsera väggarna med svarta sopsäckar? . Lazlow säjer "Make sure to spraypaint V-Rock accros it, your mama will love that one." La? Ja till och med tapet. Kanske lite nörvarning men så här säger dom: -Yo man this is Snow Dog -Snow Dog? what kind of name is that? -You're on the ask Lazlow -I mean, it's just kind of weird, especially taht it isn't snow in Vice City. Wat do you doing out today Snow Dog? -Yo i gonna' wallpaper my romm with black trash bags -Black trash bag that's classy, make sure you spray paint VRock acroos if you're mom will love that one here some more nonstop help me i'm uninployed rock! Redigerad 14 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Trodde det var "I'm gonna wallpaper my room with black trash bags" Men du kanske spelar det lite mer än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Trodde det var "I'm gonna wallpaper my room with black trash bags" Men du kanske spelar det lite mer än mig. Jag är inte hundra procent säker vad det var, men det lutar mer åt det du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det är tre personer som ringer in i Vice City, en är radiopratare som fick sparken, en är han med sopsäckarna och en är Mitch Baker(Lee Majors). Han som är DJ på heter ju Tommy men Axl Rose gör rösten och jag tror inte att han vart anlitad för att ringa in ett samtal. Visserligen så gjorde Christoffer Plummer röst till "Pedestrian 49" eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts