Jump to content

K-DST prataren

Recommended Posts

Jag kanske är jätte sen att upptäcka detta men iallafall.. häromdan så tog jag fram Vice city för att spela lite... lyssnar som alltid på vrock.. kom på att det är ju en kille där som ringer in snackar på om att deras musik suger... killen på vrock säger typ att han kan dra åt h*lvette eller nåt å säger åt honom att skaffa en egen radiokanal... å nu 10 år senare i SA så e de han som e snackaren i K-DST... coolt... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske är jätte sen att upptäcka detta men iallafall.. häromdan så tog jag fram Vice city för att spela lite... lyssnar som alltid på vrock.. kom på att det är ju en kille där som ringer in snackar på om att deras musik suger... killen på vrock säger typ att han kan dra åt h*lvette eller nåt å säger åt honom att skaffa en egen radiokanal... å nu 10 år senare i SA så e de han som e snackaren i K-DST... coolt... -_-

Oj coolt!

häftigt att du upptäkte en sådan liten detalj -_- .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är tre som ringer i den ena är Mitch Baker, den andra snackar om att Lazlow tog hans jobb.

Den tredje heter Snow Dog och har en affisch på "Black Trash Bag". Det är vad jag kommer ihåg

Han säjer väll att han ska tapetsera väggarna med svarta sopsäckar? -_- .

Lazlow säjer "Make sure to spraypaint V-Rock accros it, your mama will love that one."

La?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han säjer väll att han ska tapetsera väggarna med svarta sopsäckar? -_- .

Lazlow säjer "Make sure to spraypaint V-Rock accros it, your mama will love that one."

La?

Ja till och med tapet.

Kanske lite nörvarning men så här säger dom:

-Yo man this is Snow Dog

-Snow Dog? what kind of name is that?

-You're on the ask Lazlow

-I mean, it's just kind of weird, especially taht it isn't snow in Vice City.

Wat do you doing out today Snow Dog?

-Yo i gonna' wallpaper my romm with black trash bags

-Black trash bag that's classy, make sure you spray paint VRock acroos if you're mom will love that one here some more nonstop help me i'm uninployed rock!

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är tre personer som ringer in i Vice City, en är radiopratare som fick sparken, en är han med sopsäckarna och en är Mitch Baker(Lee Majors).

Han som är DJ på heter ju Tommy men Axl Rose gör rösten och jag tror inte att han vart anlitad för att ringa in ett samtal. Visserligen så gjorde Christoffer Plummer röst till "Pedestrian 49" eller något sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor