Shady_4_life Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 jag har testat det och ska köpad det vad ska du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Kanske om jag hade PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Skulle köpt de om ja hade x-box eller PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Titlen är lite ful eftersom Fifa inte har ett skit att göra med "Streetfotboll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 .ermm,Game Reactor skrev att man skulle undvika det så....nej och dessutom har jag just köpt SW:B nu, så jag har lite ont om pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ännu en "thug life" topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Men kan ni sluta att skapa Pollar med titeln "ska ni köpa" eller "har du det och det", va fabjan, men kan inte skapa en poll och ställa frågan "ska ni köpa" ju! , Det är samma sak som att jag skulle skapa en pool så fort ett nytt dator spel kommer ut,eller typ "ska du gå i skolan idag?" , elle "ska du borsta tänderna i kväll?", "Äger du en mössa?", "tycker du bannan är gott?" Usch! Snälla sluta göra för Onödiga Pollar! Tack.. Redigerad 18 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vote: FIFA street..vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ännu en "thug life" topic. Och ytterligen en post där du skriver och inte vet ett dugg om vad du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vad är det för spel igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vad är det för spel igentligen? Fotboll, fast på en sandplan och plank. Tänk på gatubarn i Brasilien som spelar fotboll, så haru Fifa street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Fotboll, fast på en sandplan och plank. Tänk på gatubarn i Brasilien som spelar fotboll, så haru Fifa street. Okej, hörs väl kanske på namnet iof. Men då var det inget för mig, Fifa och andra sortes fotbollsspel är inte riktigt min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Fifa Street.... wtf? Edit: när vi ändå är inne på fifa när släpps 2006? Redigerad 18 mars, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Och ytterligen en post där du skriver och inte vet ett dugg om vad du skriver. Vad vet du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Fifa Street.... wtf? Edit: när vi ändå är inne på fifa när släpps 2006? Mot hösten skulle jag väl tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts