Jump to content

I samband med fusk..

Recommended Posts

Jag vet inte om detta redan har blivit uppmärksammat men när man har slått in koden så att de bilar man kör på flyger iväg så om man hoppar in i den bilen man körde på så kommer man att få cpfysik i flygningen bilen kommer att dras uppåt.." -_- förlåt om det redan finns en topic om detta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om detta redan har blivit uppmärksammat men när man har slått in koden så att de bilar man kör på flyger iväg så om man hoppar in i den bilen man körde på så kommer man att få cpfysik i flygningen bilen kommer att dras uppåt.." -_- förlåt om det redan finns en topic om detta!

Appropå flygande bilar koden så kan man åka upp och ner utan att bilen sprängs med den koden

(man ska inte stå still utan man ska bara gasa så åker bilen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har funnits en sån här tiopic, men det var länge sen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och!!!!, då är det väl bättre att ta upp en ny topic om den andra är gammal.

Då skulle du ändå sagt "lite gammal tråd".

Exakt. Hur ska man egentligen göra? Gör man en ny tråd så klagar en del över att det redan finns en topic om detta, drar man upp en gammal tråd blir det ett jävla liv eller nåt.

Om ingen skriver eller frågar nåt dör ju forumet ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och!!!!, då är det väl bättre att ta upp en ny topic om den andra är gammal.

Då skulle du ändå sagt "lite gammal tråd".

Något drygt svar GTApimpfoolife...

DaVa kanske inte menade att vara otrevlig?

Han skrev, "men det var länge sen"

Han svarade ju till AlexXx's förlåtelse...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något drygt svar GTApimpfoolife...

DaVa kanske inte menade att vara otrevlig?

Han skrev, "men det var länge sen"

Han svarade ju till AlexXx's förlåtelse...

Men samma sak vid varje startade tråd. Så kommer någon och säger "lite gammal tråd".

Jag vill aldrig starta ock kommer aldrig starta en tråd heller för då komer någon och säger "lite gammal tråd".

Ska man behöva skriva "gammal tråd kanske" varje gång man startar en ny. Det tycker inte jag, så sluta klaga på att det redan finns en tråd!

Kanske lite dryg, förlåt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor