AlexXx91 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag vet inte om detta redan har blivit uppmärksammat men när man har slått in koden så att de bilar man kör på flyger iväg så om man hoppar in i den bilen man körde på så kommer man att få cpfysik i flygningen bilen kommer att dras uppåt.." förlåt om det redan finns en topic om detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag vet inte om detta redan har blivit uppmärksammat men när man har slått in koden så att de bilar man kör på flyger iväg så om man hoppar in i den bilen man körde på så kommer man att få cpfysik i flygningen bilen kommer att dras uppåt.." förlåt om det redan finns en topic om detta! Appropå flygande bilar koden så kan man åka upp och ner utan att bilen sprängs med den koden (man ska inte stå still utan man ska bara gasa så åker bilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag vet inte om detta redan har blivit uppmärksammat men när man har slått in koden så att de bilar man kör på flyger iväg så om man hoppar in i den bilen man körde på så kommer man att få cpfysik i flygningen bilen kommer att dras uppåt.." förlåt om det redan finns en topic om detta! Det har funnits en sån här tiopic, men det var länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Det har funnits en sån här tiopic, men det var länge sen Och!!!!, då är det väl bättre att ta upp en ny topic om den andra är gammal. Då skulle du ändå sagt "lite gammal tråd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Och!!!!, då är det väl bättre att ta upp en ny topic om den andra är gammal. Då skulle du ändå sagt "lite gammal tråd". Har du kul där framför datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Och!!!!, då är det väl bättre att ta upp en ny topic om den andra är gammal. Då skulle du ändå sagt "lite gammal tråd". Exakt. Hur ska man egentligen göra? Gör man en ny tråd så klagar en del över att det redan finns en topic om detta, drar man upp en gammal tråd blir det ett jävla liv eller nåt. Om ingen skriver eller frågar nåt dör ju forumet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Har du kul där framför datorn? Ja det har jag, sitter och lyssnar på Mötley Crüe Vad mer vill du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Och!!!!, då är det väl bättre att ta upp en ny topic om den andra är gammal. Då skulle du ändå sagt "lite gammal tråd". Något drygt svar GTApimpfoolife... DaVa kanske inte menade att vara otrevlig? Han skrev, "men det var länge sen" Han svarade ju till AlexXx's förlåtelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Något drygt svar GTApimpfoolife... DaVa kanske inte menade att vara otrevlig? Han skrev, "men det var länge sen" Han svarade ju till AlexXx's förlåtelse... Men samma sak vid varje startade tråd. Så kommer någon och säger "lite gammal tråd". Jag vill aldrig starta ock kommer aldrig starta en tråd heller för då komer någon och säger "lite gammal tråd". Ska man behöva skriva "gammal tråd kanske" varje gång man startar en ny. Det tycker inte jag, så sluta klaga på att det redan finns en tråd! Kanske lite dryg, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Märkte även att man kan flyga saftigt högre upp än med flygplan... hoppade fallskärm tog typ 6 minuter innan ja var på marken och då släppte jag ut fallskärmen precis innan marken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hur är koden så man kan flyga så högt upp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hur är koden så man kan flyga så högt upp?! Flygande bilar, square, down, L2, up, L1, circle, up, x, left Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Tackar tackar.... Nu ska jag ut och flyga! Ses om en stund.... Linate, här kommer jaag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts