Geten123 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nån som vet var jag kan få tag på en busringning när en kille ska föreställa Shaggy och ska beställa taxi? Har letat runt lite här och där men har ej hittat den. Mycket tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag chansar på att du kanske, kanske hittar den på ebaumsworld.com, men jag bara chansar. Har inte kollat. Det finns dock kändisbusrigningar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Ska kolla runt lite. Tack. EDIT: Jag kommer ihåg att snubben som ringde använde inget soundboard utan pratade själv. Redigerad 15 mars, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Kollade runt igår och hitta inte ett skit. Nån som har en direktlänk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts