Shady_4_life Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Hej, jag ska sälja några PS2 spel som jag inte vill ha längre!! anledningen e att jag har klarat dom och tröttnat! om du e intresserad så bo runt malmö nånstans PS2 spelen: Driver3 150:- FIFA2004 ´ 110:- FIFA2001(haft det länge,aldrig pallat göra av med det) 25:- Need For Speed Underground (1an inte 2an) 75:- Splinter Cell 2:Pandora Tomorrow 150:- Alla spel e i bra skick... skriv om ni e intresserade!! även om ni inte bor runt malmö...vi kanske kan komma på hur vi ska göra... Redigerad 14 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vilken konsoll, xbox eller ps2... eller rent av Pc...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vilken konsol är de till? Om det är till PS2 eller PC så köper jag gärna Splinter cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Vilken konsol är de till? Om det är till PS2 eller PC så köper jag gärna Splinter cell. Oops, glömde visst skriva det...Alla e till PS2.....var bor du då mr magic? Redigerad 14 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Oops, glömde visst skriva det...Alla e till PS2.....var bor du då mr magic??? Mr Magic: Location Sweden Interests No Information Kön: Kille/Man Han bor i Sverige!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Mr Magic: Location Sweden Interests No Information Kön: Kille/Man Han bor i Sverige!! NÄÄ e det sant fattade jag med pucko....jag menar ju var i sverige,du e ju trög som inte fattade det svara om ni e intresserade eller frågor om spelen!! Redigerad 14 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Äh,g-gang...det finns faktiskt vissa som är medlem på gtasajten och typ bor i Australien och typ Frankrike... Jag ville bara hjälpa till... men du bara... knuffa bort mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Äh,g-gang...det finns faktiskt vissa som är medlem på gtasajten och typ bor i Australien och typ Frankrike... Jag ville bara hjälpa till... men du bara... knuffa bort mig!! Sorry om du känner du kränkt, har dåligt samvete nu men varför e det ingen som vill köpa mina spel??? :'( KÖP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 PUNKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Oops, glömde visst skriva det...Alla e till PS2.....var bor du då mr magic??? Stockholm/nacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Sorry om du känner du kränkt, har dåligt samvete nu men varför e det ingen som vill köpa mina spel??? :'( KÖP Du hittar ingen som vill köpa här , lägg ut på blocket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts