Foo Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Akta så att du inte köper 15 mp3spelare när du behöver en för att visa att du är rik. Men jag är inte specielt rik och den är inte specielt dyr heller och jag tänker köpa den för att den har lagom med minne (5 GB) och för att man kan kolla på bilder i den, vilket jag gör mycket ofta.... Eller sa du till mig föresten? Men skärp er nu annars blir den här tråden låst innom 10 antar jag Redigerad 15 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Eller om man har 4.495,00 kr som bränner hål i fickan så köper man en http://www.dustin.se/DustinPictures/Products/C/5010071211.jpg "Creative® Zen Portable Media Center Dina filmer, bilder och musik. var du än är Creative Zen Portable Media Center är den ultimata personliga spelaren för musik och film. Dess intuitiva Microsoft-gränssnitt ger snabb och enkel tillgång till innehåll lagrad på dess 20GB stora hårddisk. Filmer, bilder och musik kan synkroniseras med Microsoft® Windows® XP-baserade PC och upplevas på systemets egna 3.8-tums färgskärm och inbyggda högtalare, eller på externa underhållningssystem via video- och ljudutgångar. Creative Zen Portable Media Center har en USB 2.0-port för höghastighets överföringar och stöder många format inkluderande MP3, WMA, WMA med DRM och WMV för video. Den levererar ett oslagbar ljud- och bildupplevelse för alla överallt. * Lagra och upplev upp till 85 timmar film, upp till 9000 låtar eller upp till tiotusentals bilder. * Använder en 20GB hårddisk, högkvalitativ 3.8-tums färgskärm och högtalare för en komplett upplevelse på vägarna. * Löstagbart, uppladdningsbart batteri för extra bekvämlighet. * Ljud- och TV-utgångar för användning med externa underhållningssystem. * Enkel synkronisering med Microsoft Windows XP-baserade PC via USB 2.0 och Microsoft Windows Media Player. * Kompakt design med enkla och intuitiva kontroller. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Eller den här Capacity: 30 GB. Interfaces: High-speed USB 2.0, compatible USB 1.1, PC & Mac USB Host port compatible Mass Storage Device Built-in WiFi connection (802.11b technology) IRDA 115 kb/s port. Operating system: Linux Qtopia™ with embedded ARCHOS multimedia applications. Video playback: MPEG-4 SP with MP3 or ADPCM stereo sound, near DVD quality up to 704x480 @ 30 f/s (MTSC), 720x576 @ 25 f/s (PAL), AVI file format*. Video recording: MPEG-4 SP with MP3 stereo sound, near SVCD quality (optimised resolution for standard TV through composite video line-in) with up to 512x384 @ 30 f/s, in AVI format*. Music playback: Stereo MP3 decoding @ 30-320 kb/s CBR & VBR, WMA (including Microsoft® PD DRM protected files), WAV. Music recording: From any analog source into MP3 or WAV (PCM) format. Voice recording with built-in microphone. Photo viewer: JPEG, PNG, GIF or BMP. PIM functionalities: Qtopia™ software to manage your address book, agenda, calendar, calculator. Games: Qtopia™ embedded games and Mophun™ game engine to play games downloadable from Archos web-site. Display: 3.5" TFT transflective touch screen (QVGA) 320x240 pixels, 262,000 colors and TV output. Redigerad 15 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Eller den här Skillnaden är att den är inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Skillnaden är att den är inte lika bra Joooodå, den e mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Joooodå, den e mycket bättre... Jag har hört att den ska krångla myckket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Eller sa du till mig föresten? Han Menade 3rezz eller vad han heter ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts