Jump to content

Mp3-spelare

Stevex
 Share

Recommended Posts

Köp inte en, för att alla andra har det. Om du gillar att lyssna på musik när du går ute, på bussen eller nåt, så är en mp3spelare ett bra val. Om du lyssnar på mp3spelare för första gången ute, så är det en bra skillnad än inomhus vid burken. I alla fall enligt mig.

Men bestäm själv om du tycker att du behöver en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp inte en, för att alla andra har det. Om du gillar att lyssna på musik när du går ute, på bussen eller nåt, så är en mp3spelare ett bra val. Om du lyssnar på mp3spelare för första gången ute, så är det en bra skillnad än inomhus vid burken. I alla fall enligt mig.

Men bestäm själv om du tycker att du behöver en.

Skulle ja nu köpa en skulle ja ha den när jag är ute och går , skulle tanka den full med K Rsoe låtar -_- för då vill ingen annan lyssna -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köper du en för att "alla andra har en" är du rätt tom huvudad.

Det är det sista man gör, alltså att köpa en mp3 för att alla andra har en, så svagt.

Lyssnar du mycket på musik, och vill kunna göra det när du är ute, så ska du köpa en (köp inte samma modell som alla andra, blir bara tråkigt -_- ), annars ska du skita i en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarat du ska ha en mp3-spelare om du älskar musik. Vilken prisklass vill du ha? 500-5000kr brukar dom ligga på. Flest runt tusingen.

Edit: Du lyssnade ju inte på musik, vad ska du då ha den till? Om det är nån sorts stilikon du är ute efter finns det ju mycket coolare saker.. om nu nu inte köper en iPod.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, köp en om du vill, jag har en, och jag lyssnar inte mycket,

men det är jävligt skönt att lyssna på musik när man går till skolan, eller nåt

annat. Har inget förslag på modell som du kan köpa, men det bestämmer du själv. :lol:

Ja kommer att önska mig en när ja fyller år :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har inte en Mp3 spelare, inte jag och jag åker ändå buss 2 timmar om dagen till och från skolan och jag älskar musik..., men det blir nog snart en bara plånboken växer lite till...

Jag rekomenderar detta fenomen

iRiver H10 (Triple Platinum)

H10-silv-angle_396089_0.jpg

]

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har inte en Mp3 spelare, inte jag och jag åker ändå buss 2 timmar om dagen till och från skolan och jag älskar musik..., men det blir nog snart en bara plånboken växer lite till...

Jag rekomenderar detta fenomen

iRiver H10 (Triple Platinum)

H10-silv-angle_396089_0.jpg

]

Akta så att inte Cortez kommer och skriker att den där är för dyr och att det bara är en stilikon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor