Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag undrar nu om ja ska köpa en mp3-spelare , alla andra har en. Lyssnar kanske inte så jätte mycket på mysik men , ni som har en tycker ni det är värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Det beror ju helt på hur mycket du lyssnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Köp inte en, för att alla andra har det. Om du gillar att lyssna på musik när du går ute, på bussen eller nåt, så är en mp3spelare ett bra val. Om du lyssnar på mp3spelare för första gången ute, så är det en bra skillnad än inomhus vid burken. I alla fall enligt mig. Men bestäm själv om du tycker att du behöver en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Köp inte en, för att alla andra har det. Om du gillar att lyssna på musik när du går ute, på bussen eller nåt, så är en mp3spelare ett bra val. Om du lyssnar på mp3spelare för första gången ute, så är det en bra skillnad än inomhus vid burken. I alla fall enligt mig. Men bestäm själv om du tycker att du behöver en. Skulle ja nu köpa en skulle ja ha den när jag är ute och går , skulle tanka den full med K Rsoe låtar för då vill ingen annan lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Köper du en för att "alla andra har en" är du rätt tom huvudad. Det är det sista man gör, alltså att köpa en mp3 för att alla andra har en, så svagt. Lyssnar du mycket på musik, och vill kunna göra det när du är ute, så ska du köpa en (köp inte samma modell som alla andra, blir bara tråkigt ), annars ska du skita i en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Om du ska köpa en så rekomenderar jag: Sandisk MP3 512MB - Blå (har själv en sån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Om du ska köpa en så rekomenderar jag: Sandisk MP3 512MB - Blå (har själv en sån) Ser ju liiite för dyr ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Klarat du ska ha en mp3-spelare om du älskar musik. Vilken prisklass vill du ha? 500-5000kr brukar dom ligga på. Flest runt tusingen. Edit: Du lyssnade ju inte på musik, vad ska du då ha den till? Om det är nån sorts stilikon du är ute efter finns det ju mycket coolare saker.. om nu nu inte köper en iPod. Redigerad 14 mars, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Köp av mig: http://www.blocket.se/view/4333484.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ser ju liiite för dyr ut Kanske en: Sandisk MP3 256MB RÖD?( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Edit: Du lyssnade ju inte på musik, vad ska du då ha den till? Ja lyssnar visst på musik men kanske inte lika mycket som vissa andra Nej det ska inte vara någon stilikon!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja lyssnar visst på musik men kanske inte lika mycket som vissa andra Nej det ska inte vara någon stilikon!!! Men köp va fan du vill då slampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Men köp va fan du vill då slampa. §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja, köp en om du vill, jag har en, och jag lyssnar inte så mycket, men det är jävligt skönt att lyssna på musik när man går till skolan, eller nåt annat. Har inget förslag på modell som du kan köpa, men det bestämmer du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja, köp en om du vill, jag har en, och jag lyssnar inte så mycket, men det är jävligt skönt att lyssna på musik när man går till skolan, eller nåt annat. Har inget förslag på modell som du kan köpa, men det bestämmer du själv. Ja kommer att önska mig en när ja fyller år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Alla har inte en Mp3 spelare, inte jag och jag åker ändå buss 2 timmar om dagen till och från skolan och jag älskar musik..., men det blir nog snart en bara plånboken växer lite till... Jag rekomenderar detta fenomen iRiver H10 (Triple Platinum) ] Redigerad 15 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Kommer inte önska mig en sån där dyr sak , en vanlig med inte allt för lite utrymme räcker för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Alla har inte en Mp3 spelare, inte jag och jag åker ändå buss 2 timmar om dagen till och från skolan och jag älskar musik..., men det blir nog snart en bara plånboken växer lite till... Jag rekomenderar detta fenomen iRiver H10 (Triple Platinum) ] Akta så att inte Cortez kommer och skriker att den där är för dyr och att det bara är en stilikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Akta så att inte Cortez kommer och skriker att den där är för dyr och att det bara är en stilikon Akta så att du inte köper 15 mp3spelare när du behöver en för att visa att du är rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts