LunCh Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Man tackar Man gör en stor surface och sen så gör du surfacen semi transparent (stava) Sen så kopierar du bilen och roterar den under den andra kopian och surfacen då blir det så. EDIT: Bild på fälgarna... 790 Polys för en fälg och inte alla om ni tror det Redigerad 17 mars, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 FETTTTTTT snyggt men jag har en sak lunch lite fetare BAKHJUL och inte svarta avgasrör ok svart på en crom moter NEJ bara förslag som ja tycker du måste ändra på men det är inte min bil skojjar bara lite me dig lunch ta de inte så allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hot rods är manligare än töntiga ferrarris och såna bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Fetta bakjul klart jag har det Angånde dom svarta avgas rören ska jag fixa senare.. Igentligen så skulle det ha vart rost texturer på den här men jag fick inte till det.. kommer i nästa version så nu e den klar och ska in i spelet. Hoppas det går annars så får jag väl lägga ner den här okså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hot rods är manligare än töntiga ferrarris och såna bilar Håller inte riktigt med dig Hotroads-bilar e grymma men det ska inte betyda att Ferrari's är töntiga LunCh: Du har verkligen lyckats med hotroaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Du har verkligen blivit duktig, LunCh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Du har verkligen blivit duktig, LunCh! Ja. Gör klart denna, en av dom snyggaste jag sett på GTAsajten faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ganska bra med polygonerna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Fetta bakjul klart jag har det Angånde dom svarta avgas rören ska jag fixa senare.. Igentligen så skulle det ha vart rost texturer på den här men jag fick inte till det.. kommer i nästa version så nu e den klar och ska in i spelet. Hoppas det går annars så får jag väl lägga ner den här okså. Coolt med inbyggda schackbräden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Håller inte riktigt med dig Hotroads-bilar e grymma men det ska inte betyda att Ferrari's är töntiga LunCh: Du har verkligen lyckats med hotroaden Jag hatar ferarri,koinsegg, porche,lamborghini och såna där över flashiga sportbilar men jag älskar hotrods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag hatar ferarri,koinsegg, porche,lamborghini och såna där över flashiga sportbilar men jag älskar hotrods Hwo gives a shit! holl er till den heta hotrodden nu det börjar gå oftopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hwo gives a shit! holl er till den heta hotrodden nu det börjar gå oftopic Tycker du ska skriva tydligare du stavar juu inte så specielt bra.. men iaf gå ontopic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hwo gives a shit! holl er till den heta hotrodden nu det börjar gå oftopic Skulle bara påpeka det till han som sa någontig om dem aja, on topic. läcker är den, men avgasrören borde vara lite längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 hjälp?.. men den fungerar iallfal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) hjälp?.. men den fungerar iallfal Hehe, nice! =) Redigerad 19 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) .nu ni.. ska bara ha större hjul på och sen så är den klar edit glömmde bild Redigerad 19 mars, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Snygg! Redigerad 19 mars, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Yeah! Lägg upp den sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 .nu ni.. ska bara ha större hjul på och sen så är den klar edit glömmde bild Chromade avgasrör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 .försent nu men.. Skriv gärna vad ni tycker om den kommer snart starta på en ny hotroad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts