LunCh Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja ni jag började med den här i helgen.. vi får se om den blir klar eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 All right!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Lunch is back in bissniss [/felstavning med flit] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja ni jag började med den här i helgen.. vi får se om den blir klar eller inte Lite hi-poly på grillen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nice ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja ni jag började med den här i helgen.. vi får se om den blir klar eller inte Kör med textur i grillen istället för massa polygoner vetja. Lär bli aningen bättre då. Kom ju för föresten på att jag såg den där bilen på gtaforums häromdan. Visste inte att du var medlem där. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Kör med textur i grillen istället för massa polygoner vetja. Lär bli aningen bättre då. Kom ju för föresten på att jag såg den där bilen på gtaforums häromdan. Visste inte att du var medlem där. :F Jag visste inte att ni var medlemmar där heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag visste inte att ni var medlemmar där heller.. Mja, jag är ju det. Fast det är mycket sällan jag skriver nåt där. Brukar mest titta i bil-delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Snyggt! Hur går det med den omgjorda Bobcaten? Ps. Jag är också medlem på GTAForums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Snart klar bara ett par fälgar som behövs o lite mer detaljer på motorn och sånt.. kan någron posta några fina hot road fälgar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Snart klar bara ett par fälgar som behövs o lite mer detaljer på motorn och sånt.. kan någron posta några fina hot road fälgar? ... Fan va snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Shit ser bra ut LunCh! *Imponerad* Vad använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Shit ser bra ut LunCh! *Imponerad* Vad använder du för program? Ser ut som Zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hur får du planet under att reflektera? ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Very nice!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hur får du planet under att reflektera? ser bra ut Rätt simpelt faktiskt. Han gör en kopia av hela bilen, snurrar på det och har den under orginalbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Rätt simpelt faktiskt. Han gör en kopia av hela bilen, snurrar på det och har den under orginalbilen. Det är inte säkert ! Det finns ju såna där specialfunktioner i zmodeler... O ang. bilen så: J*VLIGT SNYGG BIL LUNCH ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts