holymakaroni Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag fattar inte varför alla kan skriva för hand på sitt msn förutom jag!! Nån som vet hur man fixar det? nån sak man ska ladda hem eller nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Har du Msn 7.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja, men jag har redan fixat de Gjorde de alldeles nyss. för alla andra som inte kan skriva för hand installera det här och starta om msn http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=downloa d&id=577 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vilken av de ska man ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Det finns ett handwrite-tillägg till MsnPlus+ också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Han gjorde fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vadå skriva för hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Vadå skriva för hand? Därför att det är svårt att bemästra skrivandets konst med fötterna? Edit: Tyckte först det stod "Varför skriva för hand". Nu blev hela skämtet helt messed up. Varför kunde du inte skrivit varför ist tha-copy? Redigerad 14 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Därför att det är svårt att bemästra skrivandets konst med fötterna? Jävla noobs! Det kan väl alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja, men jag har redan fixat de Gjorde de alldeles nyss. för alla andra som inte kan skriva för hand installera det här och starta om msn http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=downloa d&id=577 Går det om man har 7.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Anledningen att vissa inte kan skriva för hand på msn 7 är därför att de inte har Journal Viewer 1.5 installerat, detta kan hämtas genom Windows Update. <edit> stavfel Redigerad 14 mars, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Anledningen att vissa inte kan skriva för hand på msn 7 är därför att de inte har Journal Viewer 1.5 installerat, detta kan hämtas genom Windows Update. <edit> stavfel Hmm...men då jag ska installera det där, så kommer det upp en ruta där det står ungefär såhär (fast på engelska): "bla-bla-bla måste hämta Windows Installer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Därför att det är svårt att bemästra skrivandets konst med fötterna? Edit: Tyckte först det stod "Varför skriva för hand". Nu blev hela skämtet helt messed up. Varför kunde du inte skrivit varför ist tha-copy? Du kunde ju ha ändrat hans inlägg, så det vart "varför".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts