Arman Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 If I'm Dyin' I'm Lyin' heter avsnittet och jag letar efter ett helt klipp där dom visar "Black To The Future"-inslaget (parodi på Tillbaka till Framtiden)... Är det någon som har det avsnittet, så kontakta mig på MSN eller PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Istället för att skriva nytt, skriver jag här. Nån som vet vad avsnittet heter där den där...uhm... vad heter han... iaf farsan säger att hans tomt är en egen stat, och han sjunger en parodi på MC Hammer - Cant touch this. Nån som vet vad avsnittet heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Istället för att skriva nytt, skriver jag här. Nån som vet vad avsnittet heter där den där...uhm... vad heter han... iaf farsan säger att hans tomt är en egen stat, och han sjunger en parodi på MC Hammer - Cant touch this. Nån som vet vad avsnittet heter? "E. Peterbus Enum" tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag känner igen avsnittet men jag kommer ej ihåg vad det heter men jag har låten på datorn (lagligt) så om du vill ha den kan jag skicka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Istället för att skriva nytt, skriver jag här. Nån som vet vad avsnittet heter där den där...uhm... vad heter han... iaf farsan säger att hans tomt är en egen stat, och han sjunger en parodi på MC Hammer - Cant touch this. Nån som vet vad avsnittet heter? Jag har klippet från den serien när han sjunger låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Lugnt, har hela avsnittet nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts