skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 När jag skriver ´ blir det två stycken istället för inget, för det ska bara komma upp ETT sådant om man skriver t.ex ´ + mellanslag. Det blir också två ^. Hur åtgärdar man detta? Det är väldigt störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Man trycker på den knappen och sen på backspace... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Agera rebell =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) .verkar som att det ska vara så.. har alltid blivit så för mig.. typiskt PeZe med massa buggar överallt som dom aldrig fixar.. bygger bara in fler buggar med tiden istället.. Redigerad 14 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Man trycker på den knappen och sen på backspace... Nej... Det ska man inte göra För när jag gör ^ så kommer två fram samtidigt, skitstörigt, och jag kan varken göra ü, ÿ, ý, ó osv... (är i skolan nu alltså ) Redigerad 14 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts