Shady_4_life Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hej...jag undrar om ni vet fusket så det blir vatten i San Andreas, I staden asså.. kör inte med fusk vanligtvis..men tycker att detta va coolt...använder på min fil med fusk!!! skriv fusket..om det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tyvärr. Det finns inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tyvärr. Det finns inte! edisoncarter kan ingenting när det kommer elektronik och sådant men någon som är bra kan ju förklara det som jag länkade till^^ :"> . om det nu går att förklara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 edisoncarter kan ingenting när det kommer elektronik och sådant men någon som är bra kan ju förklara det som jag länkade till^^:"> . om det nu går att förklara.... Vadå, GameShark menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vadå, GameShark menar du? GameShark eller bla bla bla, bla bla bla eller fritchof osv. ingen aning om vad det är men jag anar att man ska kunna fixa hög vatten nivå på något sätt, men jag vet inte hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Finns säker olika namn men det ser ut att vara gamechark koder. Du behöver en grej som du kan köpa i en tv spels butik! Närmare förklaring nån som känner till det bättre?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Finns säker olika namn men det ser ut att vara gamechark koder. Du behöver en grej som du kan köpa i en tv spels butik! Närmare förklaring nån som känner till det bättre?! Okej... men vad kostar en sån här GameShark? Kan ni posta en bild på en också...har aldrig sett nån,bara hört talas om dom!! Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Kolla på din tvspels butik! De har sådana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts