Brunte Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har problem med ett updrag på gta san. det är andra Zorro updraget på San Fierro som jag fattar inte hur man ska göra. och så har jag fastnat på den där blinda manens updrag klarat alla typ men när jag ska gå och ta det i gen står det en massa skit .som jag inte för står.så snälla hjaälå mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Zero's uppdrag behöver du inte göra för att klara storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har problem med ett updrag på gta san. det är andra Zorro updraget på San Fierro som jag fattar inte hur man ska göra. och så har jag fastnat på den där blinda manens updrag klarat alla typ men när jag ska gå och ta det i gen står det en massa skit .som jag inte för står.så snälla hjaälå mig. Vad heter uppdreget med den blinda mannen? (Woozie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brunte Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det heter Amphibous Assult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det heter Amphibous Assult Du behöver ha mer i swimming skill eller vaaad det heeeeter. Hoppa i vatten, och dyk under tills andan tar slut och upp till ytan. Vänta tills den är full, och ner igen. Gör om detta tills du har tillräckligt med skill. För du kommer behöva vara en del under vattnet på det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Du har knappast mvg i svenska va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tänk att du hade ork att skriva det där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts