3reZZ Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nu är det så att min kompis hårddisk heter u:\ och han vill att den ska heta c:\ isället.. Kan man ändra det på något sätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Då måste man nog formatera om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Då måste man nog formatera om den Tror det med men undrar bara hur han fått hårddisken till att heta U Alla heter väl C från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Spelar väl ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Själv bryr jag mig inte vad hårddisken heter men för att byta namn så gör detta: Administrationsverktyg->Datorhantering->Diskhantering Där kan du byta namn. Notera dock att alla genvägar osv. kommer att sluta funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Själv bryr jag mig inte vad hårddisken heter men för att byta namn så gör detta: Administrationsverktyg->Datorhantering->Diskhantering Där kan du byta namn. Notera dock att alla genvägar osv. kommer att sluta funka. Det gjorde jag när jag skulle fixa msn eftersom jag tydlgen var tvungen att ha en F-hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Min hårddsik heter 53_89_87 (C:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Min hårddsik heter 53_89_87 (C:) Okej.. noterar Kunde inte låta bli :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts