swat Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag hittade ingen tråd om nintendo ds bara om en massa konsol krig om ni förstår. så ehmm jag skaffade nintendo ds för några timmar sen med wario ware touched och nu har jag klarat hella spelet men ska bara försöka få guld på allt men ni kan juh tipsa varandra vad ni tycker om dom bästa spelen olika tips på banor eller liknande men då ska jag inte vara sämre så jag ger er ett tips Tips 1 på kareoke robotens minispel så behöver ni inte skrika om ni blåser lätt så går det mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag hittade ingen tråd om nintendo ds bara om en massa konsol krig om ni förstår. så ehmm jag skaffade nintendo ds för några timmar sen med wario ware touched och nu har jag klarat hella spelet men ska bara försöka få guld på allt men ni kan juh tipsa varandra vad ni tycker om dom bästa spelen olika tips på banor eller liknande men då ska jag inte vara sämre så jag ger er ett tips Tips 1 på kareoke robotens minispel så behöver ni inte skrika om ni blåser lätt så går det mycket bättre Jag har bara en fråga, är ds värd att köpa? Hur kul är Wario Ware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag tycker den är värd pengarna och wario ware är mer ett spel som dom testar ds egenskaper om du ska köpa ett spel köp super mario 64 eller metroid prime hunters inte för att wario ware är tråkigt för det är det ej men det finns roligare p.s. jag hittade en kille i mitt grannhus men hjälp av pictochatdär va han och chatta med sin andra kompis som var hemma hos honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker den är värd pengarna och wario ware är mer ett spel som dom testar ds egenskaper om du ska köpa ett spel köp super mario 64 eller metroid prime hunters inte för att wario ware är tråkigt för det är det ej men det finns roligare p.s. jag hittade en kille i mitt grannhus men hjälp av pictochatdär va han och chatta med sin andra kompis som var hemma hos honom Aa, just det picto chat. Berätta hur det funkar Redigerad 13 mars, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Jo man klickar på pictochat i början och sen så väljer man ett chatrum om det finns nån annan i närheten som är inne i t.ex. chatrum blå inom hundra meters avstånd och du är det också så kan ni snacka men om ni är mer än hundra meters avstån från varandra så funkar det ej och man kan både skriva och rita på pictochat kanske lite luddig beskrivning fick nyss reda på att ungen är åtta år gammal? Redigerad 13 mars, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Kan väl säga att FPS på NDS kommer vara en dröm. Folk tycker ju att Halo till Xbox är världens bästa spel. Själv tycker jag det suger för styrningen är åt helvete. Men på NDS kan man ju få nästintill perfekt styrning i FPS. För man har ju touchscreenen som ersätter en mus väldigt bra. Ni som har spelat Metroid till nds vet iaf vad jag menar. Mycket skoj spel är det. Enda tråkiga med NDS är väl att texturerna ser så taskiga ut. Ingen filtering på dom ju. :\ Och till er skitungar som vill klaga på att Nintendo gör barnspel. Gör det nånannanstans tac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) MMMMM metroid prime demot som kom med sålde mig totalt ska köpa det när det kommer . hoppas det kommer multiplayer med! EDIT:plus att det är inte enns nintendo som gör spelen eller kanske några av dom Redigerad 13 mars, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 MMMMM metroid prime demot som kom med sålde mig totalt ska köpa det när det kommer . hoppas det kommer multiplayer med! EDIT:plus att det är inte enns nintendo som gör spelen eller kanske några av dom Ska komma ett multiplayerläge jau. Men det är inte Nintendo nej. Det är Retro Studios som gör det. Fast det blir ju inte sämre för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hur många kan man spela multiplayer och är det team matcher eller co-op ctf deathmatch eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Har Nintendo DS kommit ut?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hur många kan man spela multiplayer och är det team matcher eller co-op ctf deathmatch eller vaddå? Gissar på fyra eller åtta. Men vad för sorts matcher vet jag inte alls. Powerman: Mjo det har ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Dn kom ut igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ett tips till swat: Skiljetecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Skiljetecken? är det nån matträtt eller nått? ett till tips man kan använda metroid prime demot för att spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Skiljetecken? är det nån matträtt eller nått? Förstår du vad jag menar? Frågetecken använder du, men inte mycket mer. Skiljetecken behövs för att folk ska kunna förstå det du skriver bättre. Lär dig använda dessa tecken iaf: ! . , ? ( ) : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ontopic snälla om du ska tjata om sånnt skicka pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Skiljetecken? är det nån matträtt eller nått? ett till tips man kan använda metroid prime demot för att spela online Nej, det finns ingen online multiplayer. Åtminstone inte än på ett tag och absolut inte på demot. ------------------------------------------------------------------------------------------- Annars har jag också DS med Mario 64, plus demos på Metroid och Wario Ware. Stör mig också på att texturerna är så fula, det borde de verkligen ha fixat. Annat minus är styrkorset som verkligen suger Alldeles för tunt och ingen riktig tryckkänsla, vilket leder till att man får halvkramp i tummen. Tur då att man iaf på Mario kan styra med hjälp av touch screenen då det går som en dröm Har testat pictochat med tre två andra och det var ju kul, bara lite begränsat... satt väll ca 2 m ifrån varandra... (Max är 100 fot som ju är ca 30 m) Multiplayer på Metroid körde vi också och det måste jag säga var väldigt roligt. Styrningen kan närmast beskrivas den på pc, då man använder pennan för att styra siktet. Mario har jag kört en del och samlat 30 stjärnor än så länge. Har nästan lagt ner mer tid på minispelen som kan vara riktigt roliga ibland! (Rita figurer och dra i dem is teh shit! Ni som har spelet vet vad jag menar ) En bra maskin kan jag därför sammanfatta det som och det jag längtar allra mest till, även om det kan ta ett tag, är DS-flashkort. Trevligt att kunna spela roms gratis på sitt DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Testade DS i en spelaffär. AMAGAD DEN SKA JAG HA!!!!!!!!!!!!!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag hoppas ordentligt på DS:en. Bättre pris och mer tilltalande funktioner än PSP. Jag har alltid älskat Nintendo och kommer alltid att göra det. De kan inte bli ägda av Sony på sin hemmaplan; bärbara spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 PSP Rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts