Justice Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) För ett tag sedan blev en av de mest omtyckta och populära skribentera på den här sajten: Jollehojje, bannad. Faktum är att jag saknar honom verkligen. Han hade humor, vilket många inte här har. De tror att de är coola men om man inte kan ta ett skämt så har man inte åldern inne att spela GTA VC överhuvudtaget. En sån är t.ex. Funnilyn. Totalt utan sinne för humor och självironi. Det finns flera andra. Andra personer, som i motsats till Jollehojje som kommer med snälla saker, bara vill komma med onda hot, t.ex. Deadnight, blir inte bannade. Varför inte? det tycker jag är dålig stil, så skäms den som driver denna sajt! Jag tycker att ni borde tänka om och lösa bannlysningen nu i juletid och allt! Justice Redigerad 22 december, 2002 av Justice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) jag slår vad om att du är jollehojje!!!! skämms på dig! hur skulle du annars kunna veta att han blev bannad om du blev medlem i dag (igen) hultan: du får nog banna honom helt och hållet från gtasajten Redigerad 22 december, 2002 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Justice Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Nix, jag är inte Jollehojje, men jag har följt GTA sajten en längre tid utan att vara medlem. Ni dömer för fort..... igen!!! Justice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Nix, jag är inte Jollehojje, men jag har följt GTA sajten en längre tid utan att vara medlem. Ni dömer för fort..... igen!!! Justice. du lär inte ha följt sajten särskillt bra <_< och vet du vad ordet mytoman betyder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 För ett tag sedan blev en av de mest omtyckta och populära skribentera på den här sajten: Jollehojje, bannad. Faktum är att jag saknar honom verkligen. Han hade humor, vilket många inte här har. De tror att de är coola men om man inte kan ta ett skämt så har man inte åldern inne att spela GTA VC överhuvudtaget. En sån är t.ex. Funnilyn. Totalt utan sinne för humor och självironi. Det finns flera andra. Andra personer, som i motsats till Jollehojje som kommer med snälla saker, bara vill komma med onda hot, t.ex. Deadnight, blir inte bannade. Varför inte? det tycker jag är dålig stil, så skäms den som driver denna sajt! Jag tycker att ni borde tänka om och lösa bannlysningen nu i juletid och allt! Justice Totalt utan sinne för humor(Dömer för fort???).....Jolle skribent?....Jolle populär, omtyckt(Typ ingen tyckte det)???......Humor?...han har kommit med 3 eller 4 lögner som berör innehållet i GTA:VC.....jag vet inte vad du har för slags humor.....det kanske var lite småskoj första gången men dom 3 nästkommande???(Hallå).....Jag vet att du är antingen Jolles Mamma, Pappa, Syskon eller bästa kompis.....för dina observationer här bygger inte på vad du sett....det bygger på vad Jolle har sagt till dig..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Totalt utan sinne för humor(Dömer för fort???).....Jolle skribent?....Jolle populär, omtyckt(Typ ingen tyckte det)???......Humor?...han har kommit med 3 eller 4 lögner som berör innehållet i GTA:VC.....jag vet inte vad du har för slags humor.....det kanske var lite småskoj första gången men dom 3 nästkommande???(Hallå).....Jag vet att du är antingen Jolles Mamma, Pappa, Syskon eller bästa kompis.....för dina observationer här bygger inte på vad du sett....det bygger på vad Jolle har sagt till dig..... eller så är han jolle... Gta vicce... Gta-vicce... gtakung... jollehojje <_< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 eller så är han jolle... Gta vicce... Gta-vicce... gtakung... jollehojje Om det är det borde hans IP bannas för gott....isf börjar han gå på mina nerver riktigt jäkla mycket!....det skulle va coolt om det var hans mamma.....hehe..... Jolle-Mamma jag har blivit bannad från gtasajten buhu!!! Jolles mamma-Tat lungt min son det ska jag fixa!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 LOL @ Jollehojje! Tror du att du löser alla problem genom att sätta dig på en annan internetanslutning och fakenicka? Synd för dig att jag drog igång GTAsajtens nya och kraftigt förbättrade ban-system för bara några timmar sen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Att han inte ger sej... Jag skulle inte orka göra så många nicks... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Ja, envis typ det där...Säger som Stell, Att han orkar hålla på!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Ja banna den andra IP också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Nu tänker jag inte hålla på att fakenicka och göra en massa skit....men jag undrar bara. Min ip-adress ändras hela tiden. Varannan dag för jag en ny ip-adress och de är samma sak som min kompis. Vi har telia adsl. Kan man göra så att den inte byter ip-adress så ofta? En gång i månaden borde ju räcka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Pain To ThE MaX: Jag tror inte det går att göra något åt det, men egentligen är det ganska bra att inte ha samma IP hela tiden, bra mot tex hackers. Om du vill ha fast adress hela tiden så kolla in no-ip.com. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 gtasajten har du gjort bra Hultenius. mycke bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 gtasajten har du gjort bra Hultenius. mycke bra. Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag håller med till 500%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Hultenius e grym......... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag håller med till 500%! Ja med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ja med. Inte jag... ...för jag Håller med till 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Det här liknar alltmer spam. Lika bra att stänga den eftersom ingen verkar ha något mer vettigt att säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts