Jump to content

PROBLEM MED ETT SNAPSHOT

Share

Recommended Posts

Jag har försökt i 3 dagar att hitta denna tag men jag hittar den aldri varför:S? vart ska man stå?

Klick här för o sen vart snapshotet ska va:D

Pröva att somma in där den visar sig vara på bilden på sidan(hoppas du förstod den här meningen). den går också mycket bättre att se den om det är natt, den blänker mera då.

[skryt]tog alla snapshots i torsdags :P [/skryt]

vet en till person som kan skryta om att han tog alla snapshots, ostron, tags och hästskor på en och samma dag, det ni :ph34r: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg har gjort de men jag hittar den inte iallafall:S :'(

exakt vart ska man sikta eller kan du lägga in en bild?

Du kanske redan har fotat den?? när man fotar den så försvinner ikonen som man ska fota när man har fotat (kan inte skriva en normal mening :angry: !). du går väll efter någon karta där alla snapshots finns eller?? gör som jag gjorde; hittade inte en sån där ikon så jag skrev upp numret som jag hoppade över och fortsatte. om det skulle vara så att du har fotat alla snapshots och det står 49/50 så kan du åka tillbaka och fortsätta leta och dra upp den här tråden igen :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort exakt så du sa!:S

men hittar den inte

Har du tagit alla andra snapshots? har du gjort det på natten och prövat somma in? har du prövat att fota där ikonen ska vara fast du inte ser den några ggr. och hoppats på att texten ska komma fram att du fotade den?

kolla här och/eller här om det inte funkar så kan du alltid prova det här: "har du prövat att fota där ikonen ska vara fast du inte ser den några ggr. och hoppats på att texten ska komma fram att du fotade den?". jag såg inte en sån ikon men fotade i alla fall där den skulle vara (enligt bilden jag kollade på, på nätet) och texten kom fram "33/50 snapshots taken".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort E X A K T så där men hittar den inte ändå :'( :'(

Okej. börjar få lite slut på tips >_< men men här kommer ett löst i alla fall:

inanför det den röda fyrkanten så finns det glas-tak som är böjt, under det glastaket så ska det finnas buskar, kolla bland buskarna!

:angry::) kom ihog att du kan bara se ikonen när du tittar genom kameralinsen(allså när du ser sträcken och allt). annars så ser man inte den :o (:!!!:)

post-31-1110723787_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. börjar få lite slut på tips >_< men men här kommer ett löst i alla fall:

inanför det den röda fyrkanten så finns det glas-tak som är böjt, under det glastaket så ska det finnas buskar, kolla bland buskarna!

:angry::) kom ihog att du kan bara se ikonen när du tittar genom kameralinsen(allså när du ser sträcken och allt). annars så ser man inte den :o (:!!!:)

Tittar man inte genom kameralinsen ser man det som ett stark ljus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittar man inte genom kameralinsen ser man det som ett stark ljus

Jag kan se det som ett starkt ljus när jag inte tittar i kameralinsen. när jag tittar genom kameralinsen så ser jag ett starkt ljus och när jag sommar in så ser jag en ikon som ser ut som en filmkamera.

Finns det nått uppdrag eller nått där man ska ta snapshots ller va då? va e de?

i gta3 och vice city så tog man Hidden Packages. i gta san andreas så fotar man en ikon som finns på olika ställen i san fierro (50 ställen).

Vadå tror du man gör ett uppdrag bara för att ta snapshot. Om man dör när man letar får man "mission failed då eller :angry:  :)  :o

kan du utväckla din ilska/irritiritet så man förstår?? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utveckla vadå. Jag ville bara att han skulle förstå att det inte var ett uppdrag, lite ironisk liksom.

När du skrev så, så såg det ut som en ända röra med bokstäverna och när du avslutade 3st. :angry: såna så trodde jag att du iriterad på snubben som frågade eller något, jag vet inte :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor