Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hehe, prova en cool grej just! Ta en big ass långtradare och frontal krocka med spårvangnen, den ändrar då riktning! Och du tvingar den att köra andra hållet. Ska kolla om man kan få den att spåra ur med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hehe, prova en cool grej just! Ta en big ass långtradare och frontal krocka med spårvangnen, den ändrar då riktning! Och du tvingar den att köra andra hållet. Ska kolla om man kan få den att spåra ur med... Kan inte hitta långtradeare ,vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Kan inte hitta långtradeare ,vart finns dom? Överallt ute i öknen. I Fort Carson kryllar det av långtradare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Finns en i hamnen, närmast flyplatsen i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det går ju som på räls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det går ju som på räls. Konstigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det går ju som på räls. Inte när jag kör tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det går ju som på räls. Vaddå?! Funkar det inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Tufft! Ja och en kompis körde MP och hade en buss (Han stod på taket ) då körde ja på en spårvagn och den ändrade riktning så den stod snett men den körde på rällsen ändå såå den åkte snett på rällsen Redigerad 13 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vaddå?! Funkar det inte?! Äsch ni bara förstör mitt ordskämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Äsch ni bara förstör mitt ordskämt Jo jo, jag fattar nu! Du menade att det funkar, det går som på räääls aahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hahaha!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Äsch ni bara förstör mitt ordskämt Du fattade inte vad jag menade? , Och jo, jag fattade ganska på en gång, ganska fiffigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts