RadiuZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 För mig tog det 17 timmar på very easy. Jag utforskade mkt och lekte med vakterna så det drog ut på tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Tihiii.. Har det ens kommit ut? Haha tänkte på det nya MGS Redigerad 13 mars, 2005 av redcaP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vote: 8-9 timmar På normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Minns inte riktigt hur lång tid det tog första gången, jag varvade i december Skulle gissa på 16-18 timmar (på normal), och då kollade jag på alla cutscenes, utforskade alla platser, försökte lära mig CQC på en gång osv. Nu kan jag lätt klara det på mindre än 5 timmar Redigerad 13 mars, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Metal Gear Solid 3? Det är väl inte släppt än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jo, för exakt elva dagar sen släpptes det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 13 h, men med mycket lek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Runt 17 timmar har jag för mig på Easy. Blev en hel del lek och självklart tittade man på alla mellansekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Försöker varva det utan att döda någon nu Jag har klarat alla bossar utom sista. Jag har fått massa camo-kläder när jag klarat bossarna. Vet nån föresten vad en sån där camo-cd kostar och hur många camos som är på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det står här: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/jap...lage_index.html Lite längre ner på sidan finns de 3 skivorna med camouflagen, men lycka till att få tag i dom dom verkar än så länge bara finnas i Japan om man inte importerar, och då måste man typ ha en chippad PS2 för att den ska kunna läsa skivan På "The First Bite" finns DPM och Green (facepaint), som finns att vinna i Duel-mode På "Metal Gear Solid song from MGS3" finns Desert tiger och Brown (facepaint) Och på hela soundtracket finns Auscam Desert Dom kanske kommer till Europa, vem vet? Btw, detta kan väl diskuteras i den andra MGS-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Tog 8.13 mtimmar för mig på very easy. Andra gången 7.48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts